Bookworm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Når legger deres ca 10-åringer seg nå i ferien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har en 9-åring her i huset. Ho har vært hjemme disse to dagene, men skal på SFO i morgen. Ho har lagt seg ca. 21:30, og må slukke lyset kl. 22. Ho har stått opp alene, og da har jeg tenkt at det er greit nok med litt sene kvelder/late morraer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 På samme tid som vanlig. Legger seg 21.00 og må slå av lyset klokka 21.30. Hun ble forresten 11 år i forrrige uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han legger seg ca kl 2200, men vi har egentlig ikke noe fast leggetid nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 11-åringen min legger seg når hun selv vil, det vil si rundt 23.00, når vi voksne legger oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Normalt er leggetid senest klokka 10 hvis det ikke er noe spesiellt som skal gjøres dagen etter. I disse dager er det litt ekstra sfo og da er klokka 9 når det skal legges. Litt smålesing på senga forekommer, men det hører med til det å slappe av etter en lang dag. I helgene kan det bli klokka 11, men så sent ville for vår del ikke funke hver dag, siden vårt barn er avhengig av god lang søvn. Og det er ikke noe bra med dager som man sover bort til langt på formiddagen bare fordi man har ferie synes vi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Guttungen som fyller 9 (i dag) har fotballskole denne uka, og legger seg til omtrent vanlig tid, dvs i seng va 21 og lyset av ca 21.30. BOTSETT FRA de kveldene det er EM-kamper. Da ble den vel halv tolv her en kveld det var straffekonk fortalte gutta(jeg hadde lagt meg...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Guttungen som fyller 9 (i dag) har fotballskole denne uka, og legger seg til omtrent vanlig tid, dvs i seng va 21 og lyset av ca 21.30. BOTSETT FRA de kveldene det er EM-kamper. Da ble den vel halv tolv her en kveld det var straffekonk fortalte gutta(jeg hadde lagt meg...) Gratulerer til G9-spilleren! Tror jeg husker at KaVa, du og jeg var gravide med smågutter våren 1999... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Våre barn er ikke så store ennå, og gi har omtrent samme leggetid i ferien som ellers - kanskje en liten halvtime senere. Generelt sover de noe lengre enn ellers, kanskje fordi det gjerne er større fysisk aktivitetsnivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gratulerer til G9-spilleren! Tror jeg husker at KaVa, du og jeg var gravide med smågutter våren 1999... Takk for gratulasjon :-) Ja, det stemmer, vi hang vel her da også... -og Rhea Silvia har også en gutt født i juni-99 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Lett Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Her legger vi barna mellom 22 og 24 i sommerferien. De er 11 og 13 år. På hverdagene ellers i året er det ca kl 2130-2200. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arnhilda Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har en 9-åring her i huset. Ho har vært hjemme disse to dagene, men skal på SFO i morgen. Ho har lagt seg ca. 21:30, og må slukke lyset kl. 22. Ho har stått opp alene, og da har jeg tenkt at det er greit nok med litt sene kvelder/late morraer. Han legger seg mellom 2130 -2200. Men ikke så enkelt, de andre ungene i gata som er like gamle som han er UTE til både 11 og 12 av og til lenger:( Og trampolina deres står selvfølgelig 10 m fra soverromsvinduet til vår sønn. Vi legger oss selv i halv elleve-elleve tia, begynner faktisk å bli dritt lei av ungebråk i nabolaget på sommeren:( Var ute en natt i halvetttia og ga beskjed om at nå må det bli stille!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han legger seg mellom 2130 -2200. Men ikke så enkelt, de andre ungene i gata som er like gamle som han er UTE til både 11 og 12 av og til lenger:( Og trampolina deres står selvfølgelig 10 m fra soverromsvinduet til vår sønn. Vi legger oss selv i halv elleve-elleve tia, begynner faktisk å bli dritt lei av ungebråk i nabolaget på sommeren:( Var ute en natt i halvetttia og ga beskjed om at nå må det bli stille!! Det kommer jo an på hvor gamle disse barna er. Men uansett må de lære seg at de ikke kan bråke så sent. Andre må fortsatt tidlig opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.