Gå til innhold

Smokker

Gjest smokkkk

Anbefalte innlegg

Gjest smokkkk

Har lest at en må teste smokkene regelmessig, dra i dem i alle retninger for å se at de holder, men også etter at man har kokt/skylt de- da må man sjekke at de ikke trekker inn vann. Men nå ser jeg at alle smokkene jeg har kjøpt har trekt inn vann når jeg har kokt de. De har likevel holdt, jeg har dratt i dem osv... så de virker sterke.

Hva tror dere? Burde jeg egentlig returnert alle smokkene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sporty mamma

Alle smokkene jeg har kjøpt har trukket inn vann og poden har da ikke tatt skade av det.Har kjøpte maaaange smokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamiaaa

Men smokker er da ikke tette, det kommer luft - eller vann - inn der gummien er festet ytterst. Helt normalt.

Ja, de hakke peil de som har sagt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle smokker får litt vann i seg. Du bare klemmer på dem, så kommer det ut.

Bare pass på å trekk i selve smokken for å sjekke at det ikke er noen svakhet i overgangen mellom smokk og "det harde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammatillita

Alle smokker får litt vann i seg. Du bare klemmer på dem, så kommer det ut.

Bare pass på å trekk i selve smokken for å sjekke at det ikke er noen svakhet i overgangen mellom smokk og "det harde".

Det sa jeg til svigerinna mi at jeg gjorde, at jeg kokte de og klemte ut vannet.

Hun bare, man skal kun riste de da, hvis du må klemme ut vannet betyr det at smokken ikke er tett, og da må du kaste den.

nei vel tenkte jeg, da må jeg kaste alle smokkene jeg har hatt til babyen min da... for ingen av dem har vært tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg til svigerinna mi at jeg gjorde, at jeg kokte de og klemte ut vannet.

Hun bare, man skal kun riste de da, hvis du må klemme ut vannet betyr det at smokken ikke er tett, og da må du kaste den.

nei vel tenkte jeg, da må jeg kaste alle smokkene jeg har hatt til babyen min da... for ingen av dem har vært tette.

I så fall er alle smokker feilvare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...