Gjest smokkkk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har lest at en må teste smokkene regelmessig, dra i dem i alle retninger for å se at de holder, men også etter at man har kokt/skylt de- da må man sjekke at de ikke trekker inn vann. Men nå ser jeg at alle smokkene jeg har kjøpt har trekt inn vann når jeg har kokt de. De har likevel holdt, jeg har dratt i dem osv... så de virker sterke. Hva tror dere? Burde jeg egentlig returnert alle smokkene???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sporty mamma Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Alle smokkene jeg har kjøpt har trukket inn vann og poden har da ikke tatt skade av det.Har kjøpte maaaange smokker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Men smokker er da ikke tette, det kommer luft - eller vann - inn der gummien er festet ytterst. Helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gjør ikke noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Men smokker er da ikke tette, det kommer luft - eller vann - inn der gummien er festet ytterst. Helt normalt. Ja, de hakke peil de som har sagt det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Alle smokker får litt vann i seg. Du bare klemmer på dem, så kommer det ut. Bare pass på å trekk i selve smokken for å sjekke at det ikke er noen svakhet i overgangen mellom smokk og "det harde". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammatillita Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Alle smokker får litt vann i seg. Du bare klemmer på dem, så kommer det ut. Bare pass på å trekk i selve smokken for å sjekke at det ikke er noen svakhet i overgangen mellom smokk og "det harde". Det sa jeg til svigerinna mi at jeg gjorde, at jeg kokte de og klemte ut vannet. Hun bare, man skal kun riste de da, hvis du må klemme ut vannet betyr det at smokken ikke er tett, og da må du kaste den. nei vel tenkte jeg, da må jeg kaste alle smokkene jeg har hatt til babyen min da... for ingen av dem har vært tette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det sa jeg til svigerinna mi at jeg gjorde, at jeg kokte de og klemte ut vannet. Hun bare, man skal kun riste de da, hvis du må klemme ut vannet betyr det at smokken ikke er tett, og da må du kaste den. nei vel tenkte jeg, da må jeg kaste alle smokkene jeg har hatt til babyen min da... for ingen av dem har vært tette. I så fall er alle smokker feilvare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.