Gjest babymm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tenkte først når babyen fikk tenner, men har hørt de kan klø i gummene både 1 og 2 mnd før de bryter ut, og at de kan få tenner allerede i 4 mnd alder? (og noen som nyfødte...)... Så jeg lurte på, når begynne med bitering? Må jeg vente til første tanna kommer eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har aldri hatt egen bitering til mine, men jeg tenker at det kan passe å begynne når de stapper alt av leker og hele hånda i munnen, samtidig som de sikler. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har aldri hatt egen bitering til mine, men jeg tenker at det kan passe å begynne når de stapper alt av leker og hele hånda i munnen, samtidig som de sikler. :-) babyen min på ca. 3 mnd stapper hele handa i munne, men det har hun gjort lenge. Gjør det når hun er sulten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare gi ungen en bitering du, ingen skade skjedd om det ikke er noen tenner på gang. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 babyen min på ca. 3 mnd stapper hele handa i munne, men det har hun gjort lenge. Gjør det når hun er sulten... Egentlig er vel det å stappe hånda i munnen en fulltidsbeskjeftigelse for de små på et tidspunkt - og kan bety alt mulig ;-) Det viktigste kriteriet for å begynne med bitering er nok at de klarer å holde ringen, og føre den mot munnen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er vel helst før den første tanna kommer. Når babyen hiver seg over hendene dine og gnager deg på knokene er det lurt å gi ham/henne en bitering. -eller en annen leike man kan tygge på. (dvs de aller fleste babyleiker) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Min fikk bitering når hun var ca 3 mnd. Brydde seg ikke mye om den da. Mer etter 5 mnd at den ble inntresang. Har enda ikke fått tenner 8 mnd i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gi biteringen når som helst, så skal du se den blir brukt flittig når det er bruk for den ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen grunn til å vente med bitering - de kan ha glede av den så snart de klarer å holde den. Det klør jo gjerne i gommene før tennene bryter ut, og dette kan skje når som helst mellom 0 og 12 måneder. Altså vanskelig å si når de føler behov for biteringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jenta mi har fått en allerede:-) Hun trenger den jo ikke enda, så jeg kjøler den ikke ned, men hun bruker den som en vanlig leke. Så blir hun kjent med den før hun plutselig trenger den:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.