Gå til innhold

Når ser man det voksne ansiktet?

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Altså når ser man hvordan ungen blir seende ut som voksen?

Vi tok noen portrettbilder av guttungen som er 9 år, og på noen av bildene ser han mye eldre ut enn før, tydeligere ansiktstrekk og smalere kinn på en måte.

Når kan man se på barndomsbilder og tydelig se hvem det er?

Skjønte dere hva jeg mente nå tro!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tatt fotografbilder av ungene nå i vår og 9,5-åringen ser mye eldre ut på noen av bildene så jeg begynner å få et inntrykk av hvordan han vil bli seende ut når han blir større, tror jeg. :o) Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Men varierer ikke det veldig? Noen forandrer seg jo mye etter at de er blitt voksne også, f.eks. fra 18-årsalderen til 25...Mens andre har vært "lik seg" omtrent hele livet(Kjenner en som fortsatt ser ut omtrent som h*n gjorde da h*n var 2, hehe:D).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Eldstejenta på 11 år har endra seg mye det siste året. På bilder tatt før 10-årsdagen ser hun mye yngre ut enn nå. Fra hun var 10 år gammel tror jeg vi kunne ane hvordan hun vil se ut som voksen:)

Åtteåringen har fortsatt barneansikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Barna ligner på seg selv hele livet, og en kan alltid kjenne de igjen på barnebilder, men det voksne ansiktet trer ikke fram før de er blitt voksne 18 - 20 år.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er høyst variabelt. Nr 2 hos oss har sett likedan ut fra 3 mnd-alder, og nå blir han 6 år straks. Han har ikke endret seg en døyt ;o) Det aner meg hvordan han blir som voksen.

Nr 1 fikk ansiket og uttrykket i 2-årsalderen, likt slik han er nå som 8-åring. Han har endret seg i uttrykket det siste halve året.

Nr 3 (jente) tror jeg ennå vil endre seg mye. Når jeg ser 6-mnd-bildet, er hun ikke lik seg i det hele tatt. Jeg kan rett og slett ikke begripe/huske at ungen på bildet er "min"! Hverken i trekkene, eller noe som helst... Jeg må enten ha hatt/ha en grovt utvidet ammetåke, eller så har vi tatt med feil bilde fra fotografen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg synes barna forandrer seg mest etter de mister bollekinnene. Sønnen min har nå egentlig alltid sett ut som han gjør nå, og han er 10 år. Den som har forandret seg mest er datteren på 5. Hun lignet svært mye på Pål Bang-Hansen som baby. Det gjør hun ikke nå lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Jeg synes barna forandrer seg mest etter de mister bollekinnene. Sønnen min har nå egentlig alltid sett ut som han gjør nå, og han er 10 år. Den som har forandret seg mest er datteren på 5. Hun lignet svært mye på Pål Bang-Hansen som baby. Det gjør hun ikke nå lenger :)

"Hun lignet svært mye på Pål Bang-Hansen som baby."

HAHA, det gjorde sønnen min også en periode, det samme mente en venninne om sin datter! :-D

Men begge disse to har forandret seg voldsomt, ingen forveksling lenger nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

"Hun lignet svært mye på Pål Bang-Hansen som baby."

HAHA, det gjorde sønnen min også en periode, det samme mente en venninne om sin datter! :-D

Men begge disse to har forandret seg voldsomt, ingen forveksling lenger nå ;-)

Hmmm ;) Kanskje det er han som ligner på en kjempebaby?-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Hmmm ;) Kanskje det er han som ligner på en kjempebaby?-))

Der sa du det. Sett en kyse på hodet hans, og vips.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...