Gå til innhold

Er deres minste mye syk?

Gjest Mamma07 på i dag :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma07 på i dag :)

Småen er i dag 8 mnd og eneste hun har vært syk så langt er diarè i litt over en uke. Da var hun 5 mnd.

Hun har ikke hatt feber eller vært snufsete.

Hvordan er det med deres små?

Vi er ellers lite syk i familien,kan det ha sammenheng tror dere?

Lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett aldri - ingen av dem foresten. har vært hjemme fra jobb med syke barn 8 dager alt i alt siden den eldste beyngte i bhg ett år gammel. De er 5 og 8 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Snuppen har hatt spysjuka 2 ganger, ene gangen diare.

Så har han vært tett i nesa 2 ganger. Han er 5 år snart.

Lille snuppa har ike vært syk i det hele tatt. Hun er to år.

Så kan ikke klage :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var syk én gang som baby, da hadde han tredagersfeber. Så tror jeg ikke han var syk igjen før han begynte i bhg.

Lillesøstra hadde et par runder med forkjølelse, og noen runder med oppkast da hun var ca året. Rett før og etter barnehagestart.

Amming/mors immunforsvar og hvem man omgås (småbarn drar med seg mye smitte) har nok mye å si for hvor mye de er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at så lenge man ikke har nær og hyppig kontakt med barnehagebarn eller større barn, så holder man seg friskere.

Og så spiller jo genetikk litt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...