Gjest Mamma07 på i dag :) Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Småen er i dag 8 mnd og eneste hun har vært syk så langt er diarè i litt over en uke. Da var hun 5 mnd. Hun har ikke hatt feber eller vært snufsete. Hvordan er det med deres små? Vi er ellers lite syk i familien,kan det ha sammenheng tror dere? Lurer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Stort sett aldri - ingen av dem foresten. har vært hjemme fra jobb med syke barn 8 dager alt i alt siden den eldste beyngte i bhg ett år gammel. De er 5 og 8 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Snuppen har hatt spysjuka 2 ganger, ene gangen diare. Så har han vært tett i nesa 2 ganger. Han er 5 år snart. Lille snuppa har ike vært syk i det hele tatt. Hun er to år. Så kan ikke klage :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Min første var syk én gang som baby, da hadde han tredagersfeber. Så tror jeg ikke han var syk igjen før han begynte i bhg. Lillesøstra hadde et par runder med forkjølelse, og noen runder med oppkast da hun var ca året. Rett før og etter barnehagestart. Amming/mors immunforsvar og hvem man omgås (småbarn drar med seg mye smitte) har nok mye å si for hvor mye de er syke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Min erfaring er at så lenge man ikke har nær og hyppig kontakt med barnehagebarn eller større barn, så holder man seg friskere. Og så spiller jo genetikk litt inn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.