Anonym 82 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sikkert like lite viktig dette som mitt springvannspørsmål sist, men her kommer det... Jenta mi på 3,5 mnd er veldig lang, og har nå voskst inn i str 74 (!!!). Det er 6 - 9 mnd... Hodeomkretsen hennes følger lengdekurven hennes, men hun ligger naturlig nok litt under på vekta. (Hvem kan vel være rund når en vokser 5 cm i mnd?) Smokkene hun bruker er str 0 - 6 mnd, men i det siste har hun begynt å miste dem oftere. Mulig hun gjør det med vilje, men jeg tenker at det kan jo hende hun bør ha større smokk... Hva er "tyngst" for babyen tro? For liten, eller for stor smokk? Et forferdelig lite problem, men kjeder du deg, kan du jo svare meg likevel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du får kjøpe en større smokk og se da vet du. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Du får kjøpe en større smokk og se da vet du. ;o) Jo... Kan man jo alltids! Men jeg veit tenkte nå på tannstilling og greier da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trultis Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Begge mine har brukt 4 mnd-smokken fra Mam fra dem ble født. Den eneste de ville ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jo... Kan man jo alltids! Men jeg veit tenkte nå på tannstilling og greier da... Tror ikke du trenger engste deg for tannstilling med mindre hun fremdeles bruker smokk når hun er 3-4-5 år. Mener å ha lest at før den tid spiller smokkbruk liten rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 En gutt jeg kjenner som er 2 år bruker fortsatt de minste smokkene fra MAM. Noe annet vil han ikke ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.