Gå til innhold

foreldrepenger- juni...

Gjest venter, venter og venter

Anbefalte innlegg

er det noen som vet når foreldrepengen fra nav kommer i juni?? jeg venter og venter.... :P hehe (blir jo aldri betalt ut til samme dato her, veldig irriterende...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal de komme innen 25. hver mnd, så de kom seint på dagen i går... De har vel en siste frist - dag i kommunen din også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En lillebror i magen

Jeg ventet barn i Oktober og lurer på noe om de foreldrepengene?.Når sendte du inn søknad?.Hvor fikk du tak i søknad?.Nav eller fastlegen?.Måtte du ha en slags attest fra fastlegen som bekreftet at du var gravid?.Nå er legen min på ferie og ikke tilbake før 31 Juli.Er det for sent å sende den inn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet barn i Oktober og lurer på noe om de foreldrepengene?.Når sendte du inn søknad?.Hvor fikk du tak i søknad?.Nav eller fastlegen?.Måtte du ha en slags attest fra fastlegen som bekreftet at du var gravid?.Nå er legen min på ferie og ikke tilbake før 31 Juli.Er det for sent å sende den inn da?

det ligger et skjema på nav.no

Jeg fylte det ut og sendte det inn sammen med en kopi det arket jeg fikk etter ul (lurer på om jeg tok kopi av det skjemaet som lege og jordmor skriver på også, men tror ikkje det var nødvendig...)

Bare send det inn nå..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...