Gjest venter, venter og venter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 er det noen som vet når foreldrepengen fra nav kommer i juni?? jeg venter og venter.... hehe (blir jo aldri betalt ut til samme dato her, veldig irriterende...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://www.nav.no/page?id=1073744027 Kunne ikke se foreldrepenger på denne oversikten over utbetalingsdatoer, men regner med de ligger under en eller annen av de nevnte betegnelsene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Her skal de komme innen 25. hver mnd, så de kom seint på dagen i går... De har vel en siste frist - dag i kommunen din også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En lillebror i magen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ventet barn i Oktober og lurer på noe om de foreldrepengene?.Når sendte du inn søknad?.Hvor fikk du tak i søknad?.Nav eller fastlegen?.Måtte du ha en slags attest fra fastlegen som bekreftet at du var gravid?.Nå er legen min på ferie og ikke tilbake før 31 Juli.Er det for sent å sende den inn da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venter, venter og venter Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ventet barn i Oktober og lurer på noe om de foreldrepengene?.Når sendte du inn søknad?.Hvor fikk du tak i søknad?.Nav eller fastlegen?.Måtte du ha en slags attest fra fastlegen som bekreftet at du var gravid?.Nå er legen min på ferie og ikke tilbake før 31 Juli.Er det for sent å sende den inn da? det ligger et skjema på nav.no Jeg fylte det ut og sendte det inn sammen med en kopi det arket jeg fikk etter ul (lurer på om jeg tok kopi av det skjemaet som lege og jordmor skriver på også, men tror ikkje det var nødvendig...) Bare send det inn nå..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.