Gjest motherhooood Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan jeg bruke det også nå om sommeren? MEner jeg har lest steder at det regulerer temperaturen bra, både når det er varmt og kaldt... og at det er godt og mykt for babyen å ligge på. Men så leser jeg andre steder at det blir for varmt? Hva tror dere? OG ser det dumt ut med lammeskinn i vogna midt på sommeren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til jente på 7 mnd Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har hørt det samme som deg. Og ser at en del bruker det. Jenta mi syns det blir for varmt. Hun blir svett og klam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, du kan fint bruke det selv nå på sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vi brukte det i senga/vogga hele sommeren med nyfødt baby. Eneste gangen det ble for varmt var i vognbagen i bilen under hetebølgen den sommeren. Da var ungen våt på ryggen stakkars ;-) Mine unger (6 og 9) bruker fremdeles lammeskinn i senga om vinteren, men de vil ikke ha det der om sommeren lenger. -om det ser dumt ut er vel ikke så nøye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sønnen min brukte det som nyfødt, selv om det var rekordvarmt den sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du må bare prøve og se an ungen Minsten her blir klissvåt i håret om hun har lammeskinn i sengen om sommeren, men hun er generelt en varm type. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, det kan du bruke hele året. Jeg bruker det bl.a i vogna hele året. Noen kommentarer har jeg fått, men ikke så mange. Og jeg tror det er her inne jeg leste det for noen år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kommer an på både skinnet og barnet! Jeg kunne ikke bruke det til datteren min. Hun rant bort! En gutt på jobben min (er ped.leder på en småbarnsavdeling i bhg) bruker det selv om det er varmt, og han blir ikke svett! Så ham funker det for! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg bruker det i senga, men ikke i vogna nå på sommeren! I vogna blir det så tett, og det ligger liksom oppover kantene og pakker henne inne, så det blir for varmt! Men i senga får hun visst ikke sove uten! Så på de varmeste dagene har hun ligget i bare bleia på saueskinnet uten noe over seg. Eventuelt et helseteppe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi bruker kortklipt lammeskinn hele året, har vært deilig for begge mine å ligge på om sommeren også selv om de er varme unger begge to. Er det 30 varme blir man svett uansett hva man ligger på, men jeg syns at skinnet har gjort dem mindre våte og klamme hvertfall. Har brukt sånn formklipt skinn (Nøstebarn, desidert beste kjøpet jeg har gjort til ungene!) som passer i vogna og man kan dra selene gjennom. Tror det er veldig greit at skinnet er kortklipt hvertfall på sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motherhooood Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi bruker kortklipt lammeskinn hele året, har vært deilig for begge mine å ligge på om sommeren også selv om de er varme unger begge to. Er det 30 varme blir man svett uansett hva man ligger på, men jeg syns at skinnet har gjort dem mindre våte og klamme hvertfall. Har brukt sånn formklipt skinn (Nøstebarn, desidert beste kjøpet jeg har gjort til ungene!) som passer i vogna og man kan dra selene gjennom. Tror det er veldig greit at skinnet er kortklipt hvertfall på sommeren. Jeg tok av lammeskinnet i vogna i dag, men syns faktisk ungen ble mer klam i ryggen nå enn når hun har ligget med lammeskinn... Så lammeskinn har noe for seg Det puster mer enn bare et flatt underlag tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Personlig synes jeg det ser grusomt varmt ut med lammeskinn om sommeren. De jeg vet av som bruker det har barn som virkelig svetter når det er varmt. Jeg har ikke brukt det til noen av mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.