arnica Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg er så tjukk jeg! I morgen skal jeg slanke meg! Min søster er slank og stram som et velstrukket laken. Jeg er tjukk, det er lenge siden jeg danset naken! Min søster sier det er en enkel sak å være slank og våken, jeg må bare lære å holde måten.... I morgen skal jeg slanke meg! Min mage rumler og roper på snop, mer snop! Min søster sier søtsaker er verre enn dop... Jeg vil gjerne være slank, sexy fristende sylfide, men da vet jeg at jeg må slite og lide! Om jeg og min søster byttet roller ville mine barn aldri smakt hjembakte boller :-( Og om jeg skal slutte å være bred over baken, må jeg snart komme til saken; I morgen skal jeg slanke meg! ......tror jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Godt skrevet! A moment on the lips, a lifetime on the hips.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 He,he, bra skrevet :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Morsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Velskrevet og morsomt Du burde postet flere dikt/anektoder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.