Persille1365381127 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Enig med Lillemus - et slikt teppe tar for mye av sikten. Ikke i min bil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi har hatt gode erfaringer med å feste vogn-parasollen på bilstolen og snu den i den retningen det trengs mest for å gi skygge uten at det nødvendigvis tar sikten fra oss som kjører. Ellers så har våre to sittet på et kortklippet lammeskinn, man får tak i sånne som passer til bilstol og/eller sportsvogn, og de har gjort at de ikke har blitt så klamme hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Ull puster. Ull puster kanskje når det er luft på andre siden, men som underlag å ligge på blir det tett og varmt. Jeg ser i alle fall på minsten her at å ligge på ull-underlag blir hun klissvåt av svette av. Bomull går helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er vant til å kjøre minibuss i tillegg til stasjonsvognen min, og der er det jo også litt annerledes - da får man jo opplæring i å bare bruke speil Veldig bra du bruker speil, men du har ei dødsone hvis du bare bruker speil og ikke har speil som viser dødsone. Det er viktig å snu litt på hode i tillegg. Eller misforsto jeg deg nå at du også snur litt på hode? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Veldig bra du bruker speil, men du har ei dødsone hvis du bare bruker speil og ikke har speil som viser dødsone. Det er viktig å snu litt på hode i tillegg. Eller misforsto jeg deg nå at du også snur litt på hode? Jeg mener at man ikke ser godt nok til siden når man dekker for vinduet bak på passasjersiden, Persille mener det ikke er noe problem for hun ser godt nok gjennom bakruta og via speilene. Hun snur seg nok. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Veldig bra du bruker speil, men du har ei dødsone hvis du bare bruker speil og ikke har speil som viser dødsone. Det er viktig å snu litt på hode i tillegg. Eller misforsto jeg deg nå at du også snur litt på hode? Snur på hodet også Men jeg ser ut av det bakerste vinduet på bilen selv om jeg ikke ser ut av vinduet ved baksetet - har stasjonsvogn. Og det er lite som befinner seg utenfor det vinduet som du ikke ser i det bakerste vinduet, ikke i speilet og ikke i vinduet foran. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg mener at man ikke ser godt nok til siden når man dekker for vinduet bak på passasjersiden, Persille mener det ikke er noe problem for hun ser godt nok gjennom bakruta og via speilene. Hun snur seg nok. ) Eller; jeg har øyne i nakken! Muahahah 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snur på hodet også Men jeg ser ut av det bakerste vinduet på bilen selv om jeg ikke ser ut av vinduet ved baksetet - har stasjonsvogn. Og det er lite som befinner seg utenfor det vinduet som du ikke ser i det bakerste vinduet, ikke i speilet og ikke i vinduet foran. Nå skjønner jeg hva du mener. Jeg trodde du mente at du ville se alt i speilene. Det som kan gjemme seg er en mc kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jenta mi er alltid svett på ryggen etter en biltur! Det selv om det er kaldt ute, og hun kun har vanlig bomullsbody... Har ingen gode råd dessverre, men jeg sørger for å ta henne opp med en gang vi kommer frem dit vi skal, og heller bære henne i butikken for eksempel, enn å ha henne i bilstolen som mange gjør! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.