linko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da jeg var liten holdt vi på med en ball-lek, hvor vi kastet en ball mot veggen, først 10 kast for deretter å ta imot ballen direkte, så 9 kast hvor ballen skal mot veggen deretter ett sprett i bakken før man tar i mot. MEN: hvilke andre triks skal man gjøre på 8, 7, 6 osv. (ned til 1 kast)? Vet at man etterhvert skal klappe mens ballen spretter i bakken og at man skal kaste ballen under foten mot veggen (men hvor mange ganger var dette?) Håper noen husker alle kastene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kaste bak ryggen. Kaste mellom beina. Kaste og snurre rundt, føe en griper ballen. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Den leken kalles 7'ern - så du begynner med 7 kast mot veggen Øvelser: Ball rett på vegg og ta i mot - Ball på vegg, 1 sprett i bakken og mottak - ball i bakken nærme vegg, via vegg og mottak - ball under bein og i vegg før mottak - ball rundt siden av kropp i vegg og mottak - ball i vegg via bakken, klapp og snurr før mottak og ball i vegg, snurr og mottak. Tror jeg I hvertfall noe i den duren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg lette og jeg fant http://www.barnemix.no/aktiviteter/ball.php#7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg lette og jeg fant http://www.barnemix.no/aktiviteter/ball.php#7 Tusen takk, det var til stor hjelp - men jeg er sikker på at vi hadde 10 ulike kastevarianter, så da mangler 3... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg lette og jeg fant http://www.barnemix.no/aktiviteter/ball.php#7 Forresten, brukte dere stor ball (a la fotball / volleyball) eller liten ball (a la tennisball)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Forresten, brukte dere stor ball (a la fotball / volleyball) eller liten ball (a la tennisball)? Jeg husker den der :-). Vi brukte små kompaktballer vi. Og vi kalte den syver'n, og det var bare 7 kast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Forresten, brukte dere stor ball (a la fotball / volleyball) eller liten ball (a la tennisball)? Tennisball og sprettballer (mindre enn tenninsball) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tusen takk, det var til stor hjelp - men jeg er sikker på at vi hadde 10 ulike kastevarianter, så da mangler 3... Vel, denne leken som heter 7'ern kan jo selvsagt gjøres om til 10'ern - 12'ern eller hva det måtte være den. Det gjelder bare og bruke fantasien 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi kalte den 7'ern 7 kast mot veggen og ta imot 6 kast mot veggen, la ballen sprette og ta imot 5 kast med sprett i bakken, så mot veggen og ta imot 4 kast under beinet mot veggen og ta imot 3 kast mot veggen med 1, 2 og 3 klapp 2 kast mot veggen mens man klapper foran , bak og foran, tar imot 1 kast mens man klapper og snurer 360 grader rundt og tar imot 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi kalte den 7'ern 7 kast mot veggen og ta imot 6 kast mot veggen, la ballen sprette og ta imot 5 kast med sprett i bakken, så mot veggen og ta imot 4 kast under beinet mot veggen og ta imot 3 kast mot veggen med 1, 2 og 3 klapp 2 kast mot veggen mens man klapper foran , bak og foran, tar imot 1 kast mens man klapper og snurer 360 grader rundt og tar imot Dette hørtes kjent ut, uten at jeg kan garantere for at det var akkurat slik vi gjorde det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.