Pus123 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Når begynte ungene deres å begynne å spise selv? grøt og brødskive? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Småen her er 8 mnd og får av og til en skive i hånden. blir masse gris, men vil at hun skal lære seg at det går ann å holde selv. Kanskje jeg har begynt litt tidlig det vet jeg ikke. Passer selvsakt godt på tilfelle det kommer noe store biter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mine fikk spise selv før de var året, men jeg hjalp mye til i begynnelsen. Når de spiste grøt fikk de av og til en egen skje de kunne grise med. Det kom jo ikke så mye grøt i munnen til å begynne med, så det er best å hjelpe til en god stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Niesa og nevøen min hjalp til med spisingen fra de var ca 7 mnd gamle, da særlig når det gjaldt brød- og fruktmåltider (litt lettere å treffe munnen med en fast bit i hånda enn grøt på skje ;-)), men det forutsatte selvsagt at noen satt ved siden av og sørget for at ikke alt havnet utenfor munnen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Med en gang de kunne holde en skje og føre hånda til munnen. Brød fra dag 1, dvs fra ca 7 mndr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Incubo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jenta mi begynte å spise selv når hun var 6 mnd. Gikk veldig greit det! Men er jo stor forskjell der, som med alt annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hun har spist brødskive selv helt fra 6-7 mnd, grøt spiser hun ikke, og ikke-klissete middagsmat spiser hun selv. Legger litt og litt foran henne på bordet, hun får ikke en hel tallerken (da flyr den). Skje-mat har vi ikke prøvd oss så mye på enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hun har spist brødskive selv helt fra 6-7 mnd, grøt spiser hun ikke, og ikke-klissete middagsmat spiser hun selv. Legger litt og litt foran henne på bordet, hun får ikke en hel tallerken (da flyr den). Skje-mat har vi ikke prøvd oss så mye på enda. Vi gjør det på samme måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hun har spist brødskive selv helt fra 6-7 mnd, grøt spiser hun ikke, og ikke-klissete middagsmat spiser hun selv. Legger litt og litt foran henne på bordet, hun får ikke en hel tallerken (da flyr den). Skje-mat har vi ikke prøvd oss så mye på enda. '' hun får ikke en hel tallerken (da flyr den).'' Hehe, husker den tiden der, ja :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Alle mine har fått biter av brødskive til å putte i munnen selv fra de var rundt 7-8 mnd gamle. Spise med skje og gaffel fikk de var de var rundt 10-12 mnd gamle. Mye søl, men etterhvert så blir de så flinke så 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så fort de skjønner at de kan putte noe i munnen har mine spist selv... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.