Mamma07 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 De søte små tåler mye mer enn vi tror. Så dette gikk nok bra Hvordan går det med deg da? Ble foten bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellenbaby Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 De søte små tåler mye mer enn vi tror. Så dette gikk nok bra Hvordan går det med deg da? Ble foten bedre? Jeg håper så innderlig det. Lillegutt ser frisk og fin ut. Han har "lært" å rekke tunge i dag... Jeg har en liten menisk skade i kneet, som gjør at det inniblant bare svikter under meg. (Og dessverre skjedde det nå...). Venter på operasjon...Men, oppi alt dette ble det liksom en bagatell. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg håper så innderlig det. Lillegutt ser frisk og fin ut. Han har "lært" å rekke tunge i dag... Jeg har en liten menisk skade i kneet, som gjør at det inniblant bare svikter under meg. (Og dessverre skjedde det nå...). Venter på operasjon...Men, oppi alt dette ble det liksom en bagatell. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Dere får kose dere i helgen. Så får vi håpe at du får operere fort god helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.