Gjest Ellenbaby Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tusen tusen hjertelig takk alle som har svart på mitt innlegg nedenfor. Det gjør så veldig godt å høre!!! Min lille gutt virker som har det kjempefint. Og oppfører seg helt som vanlig. Så nå er det vel egentlig jeg som har det verst. Og sliter med skyldfølelse og den ene tanken etter den andre om "hva om", "tenk om", "hvis om"...osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Mange av oss har vært gjennom det der. Pass deg så du ikke "bruker opp" hele nervesystemet ditt på babystadiet, det blir ikke noe bedre når de begynner å løpe omkring :-) Spør moren din om du var gjennom noen nesten-ulykker, det er ikke uvanlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Uff, fikk så vondt av deg da jeg leste innlegget ditt.. men er nok som de andre sier at dette gikk bra. Var gode tegn at han skrek og var sulten ettterpå. Babyer tåler mye mer enn vi tror.. Ikke ha skyldfølelse, dette var jo et uhell. Husker da poden min lå i sofaen og snudde seg og falt bom i gulvet, *kremt*, men det var far som passet på da.. hehe.. men jeg ble ganske hysterisk og redd for at han skulle få skader, men så lenge de gråter så har det som oftes gått bra. Ikke gå å bekymre deg for dette.. Det kommer mer å bekymre seg for Neida, ikke så ille som det høres ut som. En venninne av meg mistet barnet sitt fra stellebordet, så i doringen for så å klaska hodet i flisgulvet.. Det var moren som gråt mest. De dro rett på legevakta, men barnet hadde ingen skader. Utrolig nok.. Sønnen din landet i hvert fall i nettet. Kos deg med din lille, og god helg. Uhell skjer med alle barn, det gjør oss ikke til dårlige mødre fordet. Vi gjør jo så godt vi kan, mennesker som vi også er.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare vent til babyen begynner å lære å reise seg opp. Da blir det nok av knall og fall og bakhodet i parketten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 At du tenker "tenk om" - "tenk hvis" hører med til mammarollen. Så velkommen i klubben ;o) Når det er sagt, så er det jo gledelig å høre at lillegutt er i topp form. Og helt til sist; Det blir neppe siste gangen du kommer til å engste deg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En lillebror i magen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sønnen min hadde kolikk når han var liten og gråt mye og jeg var utslitt.En dag sovnet jeg på sofa men han liggende oppå brystet mitt og våknet med ett dunk.Han hadde ramlet ned på gulvet.Det gikk heldigvis bra men selv etter 6 år kan det hende at jeg tenker på det og får vondt inni meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.