Gjest mothoaa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 I starten var jeg veldig sår i brystvortene og hadde ikke helt fått teken på ammingen, så var desperat og brukte masse penger på ting som skulle hjelpe, brystvortekrem, den er grei - den trenger jeg ennå innimellom, brystkjold, det brukte jeg kun et par dager, og noe greier man hadde utenpå brystvorten for å beskytte sår brystvorte.. husker ikke hva det het da, noe tesillignende, og mye annet, og til slutt ammepute... ammeputen funka bra noen ganger, andre ganger fikk jeg ikke til noen bra stilling med den. Brukte den både med babyen på innsiden for å støtte opp ryggen, eller babyen lå oppå. Men nå har jeg dreisen på ammingen hvor som helst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg klarer ikke å amme sittende uten ammepute, men foreløpig har jeg ikke funnet en ammepute som løfter babyen så høyt opp som jeg vil ha ham så jeg ammer helst liggende. Uten ammepute går det ikke i det hele tatt. Vanlige puter/dyner glir bare vekk synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg klarer ikke å amme sittende uten ammepute, men foreløpig har jeg ikke funnet en ammepute som løfter babyen så høyt opp som jeg vil ha ham så jeg ammer helst liggende. Uten ammepute går det ikke i det hele tatt. Vanlige puter/dyner glir bare vekk synes jeg. Da kan du få kjøpe ammeputa mi, den er diger! En sånn tvillingpute, så du kan amme i ulike stillinger, og den er ganske kraftig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, jeg brukte ammepute når jeg ammet hjemme. Og la gjerne en pute til under, ettersom jeg er ganske lang og måtte nærmest ha krum rygg om jeg skulle klare å amme uten å løfte babyen. Gikk greit å amme andre steder uten ammeputen; da brukte jeg gjerne dynen eller hva jeg hadde for hånden. Tungt bare å ha barnet i armene, syntes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da kan du få kjøpe ammeputa mi, den er diger! En sånn tvillingpute, så du kan amme i ulike stillinger, og den er ganske kraftig. Jeg har allerede en tvillingeammepute som jeg har fylt mer fyll i. Den er fortsatt ikke høy nok. Men takk for tilbudet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har allerede en tvillingeammepute som jeg har fylt mer fyll i. Den er fortsatt ikke høy nok. Men takk for tilbudet! Jeg hadde gjerne en sofapute eller annen pute under ammeputen, så vidt jeg husker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde gjerne en sofapute eller annen pute under ammeputen, så vidt jeg husker. Det bruker jeg også. Da går det litt bedre, men fortsatt ikke optimalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.