jubalong70 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå har vi ordnet vinterferien! Vi reiser til Gran Canaria hele familien. Blue Village Qrquida i Bahia Feliz. Noen som har vært der? Vi gleder oss til å dele opp vinteren litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Takk for at du tenker på miljøet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Takk for at du tenker på miljøet! Vi har kjøpt miljøkvote, og gjør mye annet for miljøet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det høres herlig ut! Får jeg bli med i kofferten? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Bahia Feliz har dårlig strand og delvis mye vind (er et surfested), men hadde da vi var der i 2002 et koselig torg/kjøpesenter med restauranter etc. Enkelt å komme seg til Playa del Ingles. Hotellet virket ok, og hadde noen ok basseng. Alt i alt hadde vi en fin ferie der... God tur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sellykatt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vi var der i januar. Ungene storkoste seg , og området var veldig fint. Vi voksne savnet eget kjøkken da frokosten i spisesalen var et komplett kaos og så syns vi stedet lå litt kjedelig til. Stedet er lite og det er ingen strandpromenade. Vi har bestilt på Maspalomas neste år. Men det er absolutt et sted dere kan ha en kjempefin ferie:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vi har kjøpt miljøkvote, og gjør mye annet for miljøet. Har aldri skjønt det med miljøkvoter. Du forurenser jo like mye selv om du kjøper de dumme kvotene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1214683151' post='3912431] Det høres herlig ut! Får jeg bli med i kofferten? ;o) Bare å hoppe inn det, men det kan jo bli litt trangt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Bahia Feliz har dårlig strand og delvis mye vind (er et surfested), men hadde da vi var der i 2002 et koselig torg/kjøpesenter med restauranter etc. Enkelt å komme seg til Playa del Ingles. Hotellet virket ok, og hadde noen ok basseng. Alt i alt hadde vi en fin ferie der... God tur. Ikke helt superdupert altså, ja, ja. Vi får håpe det blir godt og varmt vær, så vinden ikke blir plagsomt kald. Og ungene foretrekker basseng fremfor strand, så den er grei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Vi var der i januar. Ungene storkoste seg , og området var veldig fint. Vi voksne savnet eget kjøkken da frokosten i spisesalen var et komplett kaos og så syns vi stedet lå litt kjedelig til. Stedet er lite og det er ingen strandpromenade. Vi har bestilt på Maspalomas neste år. Men det er absolutt et sted dere kan ha en kjempefin ferie:) Tusen takk for opplysningene. Jeg er også spent på det med å ikke ha leilighet. Det har vi alltid hatt på sydenturer før. Vi får være forberedt på kaos og ha god tid til frokosten. Nå skal vi bare være der i 1 uke, og ungene elsker å bade, så om det ikke er så mye å se akkurat der, så overlever vi nok det - håper jeg Det er veldig kjekt å høre fra andre som har vært der, så er vi mer forberedt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Har aldri skjønt det med miljøkvoter. Du forurenser jo like mye selv om du kjøper de dumme kvotene. Jeg er helt enig, men nå har vi likevel valgt å ta en tur til varmere strøk i februar. Det er litt vanskelig å få en koselig ferie av 1 ukes varighet med 3 små skulle vi kjørt bil til sør-europa. Og tog med en 2-åring er rimelig dødfødt over så lang tid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vi har vært der og hadde det helt supert vi Er nok ikke stedet vi hadde reist for å oppleve nye ting, men for en uke eller to med avslapping, bading og soling er det helt fint God tur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Vi har vært der og hadde det helt supert vi Er nok ikke stedet vi hadde reist for å oppleve nye ting, men for en uke eller to med avslapping, bading og soling er det helt fint God tur Som par så foretrekker pappa'n og jeg fullstendig andre steder enn steder med Bamseklubber etc, men med barn så synes vi det er greit å ha et slikt fokus. Vi var 2 uker på Mallorca for 3 år siden. Også på et slikt familiesenter. Det var midt i blinken med barn. Jeg ble likevel litt bekymret når hun som da var 5 sa det var så fint å være i syden, for der snakket alle svensk... Vel, vi får ta med ungene på mer opplevelsesferier når de blir litt eldre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er helt enig, men nå har vi likevel valgt å ta en tur til varmere strøk i februar. Det er litt vanskelig å få en koselig ferie av 1 ukes varighet med 3 små skulle vi kjørt bil til sør-europa. Og tog med en 2-åring er rimelig dødfødt over så lang tid... Enig! En ferie er fint, men man bør ikke fly for mange ganger i løpet av et år. Hvis man kan begrense seg til 1. gang pr. år er man flink. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Enig! En ferie er fint, men man bør ikke fly for mange ganger i løpet av et år. Hvis man kan begrense seg til 1. gang pr. år er man flink. Personlig flyr jeg lite... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ikke helt superdupert altså, ja, ja. Vi får håpe det blir godt og varmt vær, så vinden ikke blir plagsomt kald. Og ungene foretrekker basseng fremfor strand, så den er grei Ja, våre barn foretrekker også basseng framfor strand (jeg også forresten), og jeg synes absolutt Bahia Feliz er et helt greit familiested. Vi vurderte å dra dit i år også, men det ble Tenerife tilslutt. Mye av ferien er opp til folkene (dvs dere selv) og innstillingen deres. God tur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Ja, våre barn foretrekker også basseng framfor strand (jeg også forresten), og jeg synes absolutt Bahia Feliz er et helt greit familiested. Vi vurderte å dra dit i år også, men det ble Tenerife tilslutt. Mye av ferien er opp til folkene (dvs dere selv) og innstillingen deres. God tur. Ja, og vi (folkene) er utrolig koselige Heldigvis trives vi i familien særdeles godt i lag når vi er på ferie, så jeg tror vi hadde fått det koselig nesten hvor som helst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.