Gjest bellissimoo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har fått tips om at vi bør dra til Legoland på en lørdag for da er det ukesskifte på utleiehusene via Dansommer o.l. Dermed blir det færre som besøker Legoland på lørdager. Men kan dette virkelig stemme? Med så mange mennesker i et land og så mange turister så vet jeg ikke om jeg tror på at det har noe utslag. Hva er deres erfaring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Søsteren min, som bor 1/2 times vei fra Legoland sier at det lønner seg å dra til dit lørdag. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vici Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vet ikke når det gjelder legoland, men vi brukte den taktikken i Disneyland i Florida. Fikk beskjed om at det var bytte på utleiehusene på lørdagene. Vi var litt skeptiske men det var mye mindre folk der på lørdagen enn de andre dagene vi var der (i ulike parker). Dessuten tror jeg kanskje mange er litt skeptisk til å reise i parker på lørdager pga da har alle andre fri. Jeg ville reist lørdagen, tror danskene bruker andre tider på året til å gå i legoland enn høysesongen og derfor kan dere være heldig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vips1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har jobbet i Kr.sand Dyrepark i en del år og det stemmer bra der også. Lørdag er den roligste dagen, mens tirsdagen er den med mest folk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.