monass Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Min datter fyller 10 år i august og har allerede(?) begynt å få bryster. Det må da være vel tidlig??? Tydelige avtegninger til brystene og de begynner å fylles i... Hun er ellers ikke lubben, men helt "normal" benbygning. Selv var jeg også relativt tidlig ute i forhold til klassevenninner, men hadde vel fylt 12 år før puppene begynte å synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har inntrykk av at jenter utvikles tidligere og tidligere... Selv fikk jeg min første menstruasjon like etter jeg fylte 12 år (jeg er 23 nå), mens søsteren min som er ca 15 år eldre enn meg ikke fikk sin før hun var passert 15 år. Med andre ord hadde nok jeg også begynnende bryster da jeg var 10 år. Tror ikke det er SÅ unormalt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har en 8-åring som har blitt utredet om mistanke om for tidlig pubertert pga tidlig behåring. I den forbindlese fikk jeg beskjed om at hos de fleste startet pubertert med begynnende brystutvikling - og at første mens kommer om lag 2 år etter. Brystutvikling i 10-års alder er således ikke unormalt. Hos noen (25% tror jeg det var) - kommer behåring først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I min datters klasse (3. trinn) er det flere som så smått har begynt å utvikle seg. De fleste har fyllt ni i løpet av våren. I nabolaget vårt er så vidt jeg vet alle som har passert ti år begynt å få pupper. Tror det er en helt normal alder nå til dags. Min niåring (ni i mai) har ingen synlige puppetegn, men sier selv at de har begynt å vokse...... Hun merker vel at "noe" er i ferd med å skje med dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.