Gjest minnah Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er lite akuelt å dra med barnas bilstoler på flyet, men man får vel leid? Hos naf, Trygg Trafikk el.l? Finner lite ved søk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunrika Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg leide i en barneutstyrsforretning en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avis Hertz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hos leiebilselskapene på flyplassen har de også bilstoler. Har aldri leid stol uten bil, men du kan jo spørre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har leid i barneutstyrsbutikk. Jeg har også hatt med 2 BeSafe seter med på flyreise, og foretrekker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.