Anonym 82 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, når kommer egentlig kosingen? Jenta mi er straks 4 mnd, og bruker vel egentlig puppen som kos... Ellers vil hun gjerne sitte på fanget eller bli båret rundt, men hun liker ikke å ligge i armene våre når vi sitter i sofaen lenger, eller å ligge på magen min og kose slik som før! Og begynner jeg å kose og dulle oppe i ansiktet hennes blir hun bare frustrert! Så når begynner egentlig den bevisste kosingen? Det at de søker til foreldrene for ren kos... Er det først når de ikke dier lenger? At puppen er kos nok så lenge de får den? Sikkert veldig individuellt det her da men... Synes ammingen er en fantastisk form for kos jeg da, og er veldig glad jeg får den biten! Men hva med pappaer eller foreldre som gir MME...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Min baby fikk bare MME etter seks ukers alder. Han var like kosete etter den tid som han var den tiden jeg ammet han. Han har rett og slett alltid vært en kosete type. Noen babyer/barn er veldig kosete andre er langt mindre kosete. De er forskjellige personligheter vet du:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ) Kjenner veldig godt igjen frustrasjonen.. Tror det er velig individuelt hvor kosete ungene er/blir. Vår eldste ble vel ikke kosete før h*n var over året, mens andremann har vært mer kosete hele tiden. Ingen av de ønsker å kose på oppfordring fra oss... Det er kun kos når DE selv ønsker det )) -Men gir du barna dine mye omsorg og nærhet, får du jo barn deretter .o)) - På sikt i alle fall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Min baby fikk bare MME etter seks ukers alder. Han var like kosete etter den tid som han var den tiden jeg ammet han. Han har rett og slett alltid vært en kosete type. Noen babyer/barn er veldig kosete andre er langt mindre kosete. De er forskjellige personligheter vet du:-) Jo, klart de er forskjellige, men de fleste småbarn liker nå litt kos i ny og ne... Da er det vel bare sånn da, at puppen er nok kos for henne foreløpig:-) Men et av privilegiene ved å være mamma er jo at man kan stjele litt kos innimellom likevel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 ) Kjenner veldig godt igjen frustrasjonen.. Tror det er velig individuelt hvor kosete ungene er/blir. Vår eldste ble vel ikke kosete før h*n var over året, mens andremann har vært mer kosete hele tiden. Ingen av de ønsker å kose på oppfordring fra oss... Det er kun kos når DE selv ønsker det )) -Men gir du barna dine mye omsorg og nærhet, får du jo barn deretter .o)) - På sikt i alle fall.. Ja det er vel sånn ja, at de vil kose når DE vil kose! Ikke når mamma vil... Men mamma vil jo alltid:-) Jeg stjeler meg litt kos både her og der jeg, så det skal nok ikke mangle på fysisk nærhet nei! Så håper vi at behovet smitter over etterhvert:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Niesa mi var kosete helt fra hun var bitteliten baby. Hun la seg inntil og koste seg ordentlig... Da jenta mi var baby koste hun ikke, hun kløyp! Kosing hadde hun ikke tid til før hun var over året tror jeg. -kun i halvvåken tilstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.