Gå til innhold

hva gjør folk på offentlige toaletter?

Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Jeg synes at så mange folk bruker unødvendig lang tid på do, når det er flere som venter i kø. Hvis de skal gjøre nr 2, forstår jeg at det drøyer ut men hvis de bare skal tisse hvorfor så lang tid?

Tar det lang tid å tisse for enkelte? Sminker de seg i samme slengen? smører de seg inn med bodylotion.

Hva gjør dere når dere er på et offentlig toalett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg gjør det jeg må gjøre, så kommer jeg meg ut så fort jeg bare klarer. De fleste offentlige toaletter er ikke steder jeg oppholder meg lenger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg gjør det jeg må gjøre, så kommer jeg meg ut så fort jeg bare klarer. De fleste offentlige toaletter er ikke steder jeg oppholder meg lenger enn nødvendig.

Skriver under på det ja! Kan ikke tenke meg å forbli der lenger enn nødvendig...

Får litt noia hvis jeg har med meg alle barna inn på en offentlig do, og de tar her og der på vegger og golv.....

Ikke særlig problem nå lenger, men for et par år siden var jeg ganske svett i sånne situasjoner :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Skriver under på det ja! Kan ikke tenke meg å forbli der lenger enn nødvendig...

Får litt noia hvis jeg har med meg alle barna inn på en offentlig do, og de tar her og der på vegger og golv.....

Ikke særlig problem nå lenger, men for et par år siden var jeg ganske svett i sånne situasjoner :-(

''Ikke særlig problem nå lenger, men for et par år siden var jeg ganske svett i sånne situasjoner :-(''

Det beste er å ikke tenke for mye i slike situasjoner ;) Jeg har jo tenkt på alle de som ikke vasker hendene sine. Alle dørhåndtak er da full av æsj, det samme med spyleren. Etterpå går de og henter seg en handlevogn, kjenner på frukt og grønt osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sendte deg en mail, men det kom autosvar... Til info bare. Var ikke noe viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ca. 90% av tilfellene så pisser eg for deretter å vaske meg på henda, i de øvrige 10% så driter eg for deretter å vaske meg på henda.

Nb! I dag var eg innom et offentlig toalett, od det var selvfølgelig helt tomt i såpedispenseren, det irriterer meg noe inni he¨(¨¤¤??``\\!! for å si det mildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forskjellige grunner

Vet om folk som sms'er på do og :D

Og noen kniper kviser...

noen sminker seg.

Noen sitter og tar i.

Noen har mensen og det tar litt lenger tid enn bare tissing.

Noen er deppa og gjemmer seg på do for å gråte og tenke i fred.... (been there)

Noen sitter rett og slett og filosoferer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fysjommmmmm

''Ikke særlig problem nå lenger, men for et par år siden var jeg ganske svett i sånne situasjoner :-(''

Det beste er å ikke tenke for mye i slike situasjoner ;) Jeg har jo tenkt på alle de som ikke vasker hendene sine. Alle dørhåndtak er da full av æsj, det samme med spyleren. Etterpå går de og henter seg en handlevogn, kjenner på frukt og grønt osv ;)

Har lagt merke til spesielt mannfolk "glemmer" å vaske henda, de mener det ikke er nødvendig når de bare har tisset.... Urk!

Har sett mange uhygieniske toalett, og mannfolktoalett er verst, tiss som er sølt på gulvet og det stiiiiiiiinker! Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offentlige toaletter er grisete

Uff, det er ikke et sted jeg liker meg veldig på i allefall.

På et offentlig toalett så går jeg for å tisse. Noen ganger slår magen krøll og da må jeg nr. to også, men det gjør jeg kun hvis jeg absorlutt må.

Jeg gjør meg ferdig så fort jeg kan, vasker hendene, tar en kjapp titt i speilet og farer ut.

Kunne ikke falle meg inn å bruke tiden der inne på sms, filosofere el. Nei, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har en urostomi, så om det er meg du står og venter på, skal du vite at jeg er så rask jeg bare kan, men siden jeg skal stappe inn ett kateter og vente på at alt renner ut, så tar det tid.

Jeg vet forresten om ei, hun bruker lang lang tid, og vi har spurt hvorfor (på fest står gjerne den lange køen og venter) og hun sier at hun bare bruker så lang tid, av vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har lurt på det samme :-). Jeg gjør stort sett bare det aller nødvendigste, sjelden jeg tar mer enn et blikk i speilet.

I grunnen en uting at det er speil og vask inne på båsen, da tar alle lengre tid og det dannes køer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg knep sønnen min på syv i ikke å vaske hendene forleden. Han mente at han ikke trengte å gjøre det lenger, fordi han hadde lært seg å tisse uten å holde i tissen! *LOL* Som om det skulle være ikke å holde og styre strålen, med det sølet det lett medfører.

Han fikk høre det! :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knep sønnen min på syv i ikke å vaske hendene forleden. Han mente at han ikke trengte å gjøre det lenger, fordi han hadde lært seg å tisse uten å holde i tissen! *LOL* Som om det skulle være ikke å holde og styre strålen, med det sølet det lett medfører.

Det fikk jeg høre av guttungen på 7 her også. *flire*

Han var så flink med håndvask, men nå er det en periode hvor jeg må fotfølge han. Han er sååå enig med meg når jeg sier han må og forklarer, men så lever han så i nuet at det er glemt rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det beste er å ikke tenke for mye i slike situasjoner ''

Jeg har tendenser til bakteriehysteri, så jeg kan ikke la meg tenke på det *urk* Men jeg vegrer meg for å ta i håndtaket *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Som om det skulle være ikke å holde og styre strålen, ...''

"Som om de skulle være BEDRE ikke å ..." skulle det stå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har også eksperimentert med diverse handsfree-løsninger i den tro at det fritar for håndvask. Dessuten er det utrolig hvor mye vann man kan la renne over hendene, uten at de egentlig blir så mye renere...

Han kan si "hårvask?" i en tone som får det til å høres ut som et overgrep. "MÅ jeg dusje idag?" er standard, selv om han har tilbrakt halve dagen på fotballbanen og leggene ser ut som om han har tatt spraybruning.

Men det skal vel komme en dag da vi maser om at han skal låse opp badedøra og la andre slippe til, selv om det virker fjernt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Sønnen min har også eksperimentert med diverse handsfree-løsninger i den tro at det fritar for håndvask. Dessuten er det utrolig hvor mye vann man kan la renne over hendene, uten at de egentlig blir så mye renere...

Han kan si "hårvask?" i en tone som får det til å høres ut som et overgrep. "MÅ jeg dusje idag?" er standard, selv om han har tilbrakt halve dagen på fotballbanen og leggene ser ut som om han har tatt spraybruning.

Men det skal vel komme en dag da vi maser om at han skal låse opp badedøra og la andre slippe til, selv om det virker fjernt nå...

Gled deg til den dag tenåringen tømmer en varmtvannstank på to-hundre liter på en dusjing.

Det tar ett døgn før vi får varmt vann igjen.

Da er det bare å sørge for at alle andre har dusjet før tenåringen setter igang.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til den dag tenåringen tømmer en varmtvannstank på to-hundre liter på en dusjing.

Det tar ett døgn før vi får varmt vann igjen.

Da er det bare å sørge for at alle andre har dusjet før tenåringen setter igang.

Hilsen

Jeg har en datter på nesten 18 også, så jeg vet det vil forandre seg.

Heldigvis tar hun de lengste seansene om kvelden, når det ikke er så lang kø til dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...