Gå til innhold

hva gjør folk på offentlige toaletter?

Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Jeg prøver nå å oppholde meg kortest mulig tid på et offentlig toalett.

Det jeg gjør der er:

Tisse.

Bæsje.

Skifte bind/tampong.

Mer du lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt på det samme :-). Jeg gjør stort sett bare det aller nødvendigste, sjelden jeg tar mer enn et blikk i speilet.

I grunnen en uting at det er speil og vask inne på båsen, da tar alle lengre tid og det dannes køer.

''I grunnen en uting at det er speil og vask inne på båsen, da tar alle lengre tid og det dannes køer.''

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det jeg må gjøre, så kommer jeg meg ut så fort jeg bare klarer. De fleste offentlige toaletter er ikke steder jeg oppholder meg lenger enn nødvendig.

Enig med deg.

Og jeg skal være meget nøden for å gjøre nr 2 på et slikt sted.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg knep sønnen min på syv i ikke å vaske hendene forleden. Han mente at han ikke trengte å gjøre det lenger, fordi han hadde lært seg å tisse uten å holde i tissen! *LOL* Som om det skulle være ikke å holde og styre strålen, med det sølet det lett medfører.

Han fikk høre det! :-).

He he, de prøver seg ;) Vaske hendene skal være noe en gjør automatisk etter et toalettbesøk, men jeg ser at mine også prøver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raskere enn lynet

Dette har jeg også lurt på mange ganger. Hvordan er det mulig å bruke så lang tid for å tømme blæra, når køen utenfor er kjempelang?

Selv har jeg innimellom følt meg flau og "uttafor" fordi jeg er så snar. Hva er feil med meg liksom? Så jeg må somle i allefall et halvt minutt for at folk i køen ikke skal tro at jeg er helt unormal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

[quote name=Shira :o)' timestamp='1214895073' post='3913639]

Jeg har en urostomi, så om det er meg du står og venter på, skal du vite at jeg er så rask jeg bare kan, men siden jeg skal stappe inn ett kateter og vente på at alt renner ut, så tar det tid.

Jeg vet forresten om ei, hun bruker lang lang tid, og vi har spurt hvorfor (på fest står gjerne den lange køen og venter) og hun sier at hun bare bruker så lang tid, av vane.

Nå var det ikke folk med stomi og andre handikap jeg siktet til i innlegget. Det var de menneskene som bruker lang tid uten å ha noen fornuftig grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Nå var det ikke folk med stomi og andre handikap jeg siktet til i innlegget. Det var de menneskene som bruker lang tid uten å ha noen fornuftig grunn til det.

Neida, men jeg ser jo helt normal ut, og kan godt vare en av dem du undrer deg over bruker lang tid.

Jeg fatter heller ikke hva folk somler med, for vanlige folk kan da ikke bruke så lang tid på å tømme blæra? Jeg holder en knapp på at de sender SMS jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn iris

Jeg har lurt på det samme :-). Jeg gjør stort sett bare det aller nødvendigste, sjelden jeg tar mer enn et blikk i speilet.

I grunnen en uting at det er speil og vask inne på båsen, da tar alle lengre tid og det dannes køer.

ehhh.. Vask er jo strengt talt en nødvendighet da...

Jeg liker ikke å måtte vente med å veske henda til jeg har gått ut av båsen.

Men speil er kanskje ikke nødvendig nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1214923858' post='3913825]

Neida, men jeg ser jo helt normal ut, og kan godt vare en av dem du undrer deg over bruker lang tid.

Jeg fatter heller ikke hva folk somler med, for vanlige folk kan da ikke bruke så lang tid på å tømme blæra? Jeg holder en knapp på at de sender SMS jeg ;o)

Min venninne setter seg til som om hun var hjemme uansett hvilket do hun er på. Leser, sjekker kvitteringer osv. Hun er i sin egen verden på do.

På jentekveld for en tid tilbake gikk vi for å se om hun var OK etter å ha "forsvunnet" fra bordet. Da hadde hun funnet en bok i en bokhylle på vegen til do og satt å leste. Boken var så spennende at hun "glemte" oss andre som satt å spiste.

Har spurt henne, og hun inrømmer at hun gjør det samme på offentlige doer. Hun tar den tiden hun trenger, ferdig med det...........................

Hilsen meg som bruker max 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Sendte deg en mail, men det kom autosvar... Til info bare. Var ikke noe viktig :)

Vi har hatt mail-krasj på jobben i omtrent en uke. Ganske tragisk egentlig - godt det er ferie!

Men alle mailene skal ligge og vente til mail-serveren er frisk igjen, så jeg regner med jeg får mailen din i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Jeg gjør bare det jeg må og ferdig med det. Prøver å få ting gjort så fort jeg kan, men liker ikke offentlige toaletter og det gjør at det noen ganger rett og slett er vanskelig å få det til, og da kan det noen ganger ta litt ekstra tid før jeg blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

ehhh.. Vask er jo strengt talt en nødvendighet da...

Jeg liker ikke å måtte vente med å veske henda til jeg har gått ut av båsen.

Men speil er kanskje ikke nødvendig nei...

Jeg synes som sagt absolutt det er greiest å vente med å vaske hendene til jeg er utenfor båsen. Som oftest finnes det jo ikke vask inne på selve båsen (dog nesten bestandig i Sverige), men det hender det finnes begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne setter seg til som om hun var hjemme uansett hvilket do hun er på. Leser, sjekker kvitteringer osv. Hun er i sin egen verden på do.

På jentekveld for en tid tilbake gikk vi for å se om hun var OK etter å ha "forsvunnet" fra bordet. Da hadde hun funnet en bok i en bokhylle på vegen til do og satt å leste. Boken var så spennende at hun "glemte" oss andre som satt å spiste.

Har spurt henne, og hun inrømmer at hun gjør det samme på offentlige doer. Hun tar den tiden hun trenger, ferdig med det...........................

*he he* Helt utrolig at man kan ha det slik på _dass_. Kanskje hun kommer fra en meget barnerik familie, slik at tiden på do var den eneste hun hadde i ensomhet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Tror jeg må havnet bak din venninne i køen flere ganger *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det jeg skal, også ut. :) Kan ofte ta litt tid hvis jeg har kåpe/jakke, veske + poser... av og på med buksa. Gjør sjelden nr. 2 (da må jeg være veldig nøden) på offentlige toaletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blame

Jeg sitter der med tvangstankene mine om at jeg ikke kan tisse mens noen hører på. Så, jo mer stress utenfor døra, jo lenger tid bruker jeg. Jeg er blitt bedre med årene, på videregående pleide ei venninne av meg å stå utenfor båsene, ved vaskene, med vannet rennende på full styrke mens hun sang høyt og falskt. Da visste jeg at ingen kunne høre at jeg tisset, så da var det greit.

Og dette er selv om jeg må såpass på do at blæra sprenger. Jeg får bare ikke til når det er "mas" utenfor døra. Toaletter med flere båser er bedre enn steder med ett do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...