laban Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 *flirer* Minner meg om en episode fra to år tilbake. Min egen lille åtteåring og hennes venninne, et år eldre sitter og diskutere seriøst puberteten, og dens plager, for dette har de hørt om på skolen. Plutselig ser datteren min inntrengende på meg og sier:" Du mamma, hvorfor kommer guttene i pupperteten, de skal jo ikke få pupper!" Fikk litt problemer med å holde meg alvorlig, før jeg fikk tatt meg inn. * fniser over "pupperteten", den hadde jeg ikke tenkt på før * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 *flirer* Minner meg om en episode fra to år tilbake. Min egen lille åtteåring og hennes venninne, et år eldre sitter og diskutere seriøst puberteten, og dens plager, for dette har de hørt om på skolen. Plutselig ser datteren min inntrengende på meg og sier:" Du mamma, hvorfor kommer guttene i pupperteten, de skal jo ikke få pupper!" Fikk litt problemer med å holde meg alvorlig, før jeg fikk tatt meg inn. he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.