Gjest best wishes Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 har en valp på fire måneder. Hun har plutselig blitt så stri. vil ikke være med inn lenger, bare løper bort og tuller. vil ikke komme når vi roper etc. Er dette en slags trassalder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 He he, ja helt klart. Og de har gjerne mange også opp igjennom de første par årene. Tren innkalling og bruk godbiter eller leke som belønning. Jeg har en valp på 6 mnd og fra hun var 8 uker valp og fram til ca 5 mnd brukte jeg belønning hver gang jeg ropte ho inn. Ho får også ofte en liten godbit når ho kommer bare for å søke kontakt med meg. Unngå kjeft, bruk belønning istedet. Hvis du har en mail kunne jeg sende over et valpetreningskompendie. Der står det noen nyttige tips. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hunder har også sine trassperioder ja. verst er det i puberteten rundt året. Ca 10-18 mnd ) Litt avhengig av rase da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er ikke unormalt. De fleste hunder blir lettere å ha med å gjøre når ungdomstiden er overstått ved 12-24 månedersalderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.