Gjest føkka Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 På hovedsiden finner jeg ikke kategorien foreldre og barn, men når jeg finner den, via min side??? Så ser sia helt "fucka" ut.... Alt er på venstre side... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Velkommen etter...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest føkka Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Velkommen etter...:-) Men why? Skal det være sånn? Er det noe nytt de har begynt med eller har de bare problemer med siden? Hvis det fortsetter sånn kommer ikke jeg til å henge så mye mer på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men why? Skal det være sånn? Er det noe nytt de har begynt med eller har de bare problemer med siden? Hvis det fortsetter sånn kommer ikke jeg til å henge så mye mer på DOL. Les tråden: "Feil ved oppsett?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest føkka Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Les tråden: "Feil ved oppsett?" Ja, men nå er DOL så føkka at jeg ikke finner den tråden. Har du link? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, men nå er DOL så føkka at jeg ikke finner den tråden. Har du link? Dette har eg aldri prøvd før, men kanskje det funker? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3913922 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, men nå er DOL så føkka at jeg ikke finner den tråden. Har du link? Kjære, så store forandringer er det da ikke, det er liksom bare rundt omkring selve forumet det endret... "Velg forum" står der da enda, ellers er det da bare å sjekke "siste 100". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå skal de vel skremme bort oss som klamret oss fast etter forrige omlegging ;-) Ser helt merkelig ut, får håpe de ikke er ferdige ennå.. På min skjerm er reklamene kuttet på midten, og det tviler jeg sterkt på er meningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå skal de vel skremme bort oss som klamret oss fast etter forrige omlegging ;-) Ser helt merkelig ut, får håpe de ikke er ferdige ennå.. På min skjerm er reklamene kuttet på midten, og det tviler jeg sterkt på er meningen. På min skjerm tar reklamen MER enn øverste halvdel av skjermen - og slik skjerm er jeg i tvil om jeg gidder å kikke på. Det føles som å se på forumet gjennom et nøkkelhull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 På min skjerm tar reklamen MER enn øverste halvdel av skjermen - og slik skjerm er jeg i tvil om jeg gidder å kikke på. Det føles som å se på forumet gjennom et nøkkelhull. Kan ikkje du bare scrolle bort hele reklamen da? Det har eg gjort, og midtstillt "bildet" så nå ser alt normalt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kan ikkje du bare scrolle bort hele reklamen da? Det har eg gjort, og midtstillt "bildet" så nå ser alt normalt ut. Samme har jeg gjort. Er omtrent som før da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Samme har jeg gjort. Er omtrent som før da. Jepp, bortsett fra om eg trykker på "tråd" for å se hovedinnlegget da blir det helt ute av lage igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kan ikkje du bare scrolle bort hele reklamen da? Det har eg gjort, og midtstillt "bildet" så nå ser alt normalt ut. Ja, men bildet hopper stadig tilbake - slik at du blir nødt til å se den overdimensjonerte reklamen igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, men bildet hopper stadig tilbake - slik at du blir nødt til å se den overdimensjonerte reklamen igjen. Nei, ikkje om du trykker på fks. siste hundre og så direkte på det innlegget du vil lese. Nb! Ikkje trykk på "tråd", mentrykk på teksten/overskriften på innlegget, da skal alt holde seg i ro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jepp, bortsett fra om eg trykker på "tråd" for å se hovedinnlegget da blir det helt ute av lage igjen. Ja, da hopper det tilbake igjen. Håper de gjør noe med det iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er det vanskelig å la være? Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Helt teit. De forandrer jo siden en gang i året! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kjære, så store forandringer er det da ikke, det er liksom bare rundt omkring selve forumet det endret... "Velg forum" står der da enda, ellers er det da bare å sjekke "siste 100". Hvis du ikke synest det er store forandringer, så har du antakelig stor PC-skjerm For oss med mindre skjerm er selve forumet bare en liten stripe nederst på skjermen nå, og det blir uendelig mye scrolling hver gang man skifter forum for å se noe som helst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis du ikke synest det er store forandringer, så har du antakelig stor PC-skjerm For oss med mindre skjerm er selve forumet bare en liten stripe nederst på skjermen nå, og det blir uendelig mye scrolling hver gang man skifter forum for å se noe som helst. Da må du _slutte_ med å skifte forum, og bare trykke på fks. "100 siste" og deretter på det innlegget du vil lese. Da holder det med å scrolle på plass èn gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På min skjerm tar reklamen MER enn øverste halvdel av skjermen - og slik skjerm er jeg i tvil om jeg gidder å kikke på. Det føles som å se på forumet gjennom et nøkkelhull. Trist at de gjør så elendig jobb ved omlegginger, skjønner ikke helt hva de tenker på jeg, men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da må du _slutte_ med å skifte forum, og bare trykke på fks. "100 siste" og deretter på det innlegget du vil lese. Da holder det med å scrolle på plass èn gang. I lengden kommer jeg neppe til å gidde å bruke et forum som bare kan navigeres på en bestemt, begrenset måte fordi designet er helt på jordet. Jeg liker å lese ett forum av gangen Men de kommer sikkert til å ordne på det, det kan jo ikke fortsette å være sånn som nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.