Gå til innhold

Hva har skjedd med DOL?

Gjest føkka

Anbefalte innlegg

Gjest føkka

På hovedsiden finner jeg ikke kategorien foreldre og barn, men når jeg finner den, via min side??? Så ser sia helt "fucka" ut....

Alt er på venstre side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest føkka

Velkommen etter...:-)

Men why? Skal det være sånn? Er det noe nytt de har begynt med eller har de bare problemer med siden? Hvis det fortsetter sånn kommer ikke jeg til å henge så mye mer på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men why? Skal det være sånn? Er det noe nytt de har begynt med eller har de bare problemer med siden? Hvis det fortsetter sånn kommer ikke jeg til å henge så mye mer på DOL.

Les tråden: "Feil ved oppsett?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest føkka

Les tråden: "Feil ved oppsett?"

Ja, men nå er DOL så føkka at jeg ikke finner den tråden. Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men nå er DOL så føkka at jeg ikke finner den tråden. Har du link?

Kjære, så store forandringer er det da ikke, det er liksom bare rundt omkring selve forumet det endret... "Velg forum" står der da enda, ellers er det da bare å sjekke "siste 100".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Nå skal de vel skremme bort oss som klamret oss fast etter forrige omlegging ;-)

Ser helt merkelig ut, får håpe de ikke er ferdige ennå.. På min skjerm er reklamene kuttet på midten, og det tviler jeg sterkt på er meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå skal de vel skremme bort oss som klamret oss fast etter forrige omlegging ;-)

Ser helt merkelig ut, får håpe de ikke er ferdige ennå.. På min skjerm er reklamene kuttet på midten, og det tviler jeg sterkt på er meningen.

På min skjerm tar reklamen MER enn øverste halvdel av skjermen - og slik skjerm er jeg i tvil om jeg gidder å kikke på. Det føles som å se på forumet gjennom et nøkkelhull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min skjerm tar reklamen MER enn øverste halvdel av skjermen - og slik skjerm er jeg i tvil om jeg gidder å kikke på. Det føles som å se på forumet gjennom et nøkkelhull.

Kan ikkje du bare scrolle bort hele reklamen da?

Det har eg gjort, og midtstillt "bildet" så nå ser alt normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Samme har jeg gjort.

Er omtrent som før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg gjort.

Er omtrent som før da.

Jepp, bortsett fra om eg trykker på "tråd" for å se hovedinnlegget da blir det helt ute av lage igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, men bildet hopper stadig tilbake - slik at du blir nødt til å se den overdimensjonerte reklamen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men bildet hopper stadig tilbake - slik at du blir nødt til å se den overdimensjonerte reklamen igjen.

Nei, ikkje om du trykker på fks. siste hundre og så direkte på det innlegget du vil lese.

Nb! Ikkje trykk på "tråd", mentrykk på teksten/overskriften på innlegget, da skal alt holde seg i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jepp, bortsett fra om eg trykker på "tråd" for å se hovedinnlegget da blir det helt ute av lage igjen.

Ja, da hopper det tilbake igjen. Håper de gjør noe med det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Kjære, så store forandringer er det da ikke, det er liksom bare rundt omkring selve forumet det endret... "Velg forum" står der da enda, ellers er det da bare å sjekke "siste 100".

Hvis du ikke synest det er store forandringer, så har du antakelig stor PC-skjerm :) For oss med mindre skjerm er selve forumet bare en liten stripe nederst på skjermen nå, og det blir uendelig mye scrolling hver gang man skifter forum for å se noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke synest det er store forandringer, så har du antakelig stor PC-skjerm :) For oss med mindre skjerm er selve forumet bare en liten stripe nederst på skjermen nå, og det blir uendelig mye scrolling hver gang man skifter forum for å se noe som helst.

Da må du _slutte_ med å skifte forum, og bare trykke på fks. "100 siste" og deretter på det innlegget du vil lese.

Da holder det med å scrolle på plass èn gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Trist at de gjør så elendig jobb ved omlegginger, skjønner ikke helt hva de tenker på jeg, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Da må du _slutte_ med å skifte forum, og bare trykke på fks. "100 siste" og deretter på det innlegget du vil lese.

Da holder det med å scrolle på plass èn gang.

I lengden kommer jeg neppe til å gidde å bruke et forum som bare kan navigeres på en bestemt, begrenset måte fordi designet er helt på jordet. Jeg liker å lese ett forum av gangen :) Men de kommer sikkert til å ordne på det, det kan jo ikke fortsette å være sånn som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...