Gå til innhold

Hva har skjedd med DOL?

Gjest føkka

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske de hadde lært av historien, og sagt fra - enten på forhånd, at de driver og fikser på et eller annet - eller nå, hvor den ene brukeren etter den andre kommer inn og spør hva det er.

I går kveld trodde jeg det var min maskin det var noe galt med, og begynte å rote inne på skjermoppløsning og andre ting. Så var det Dol, og det kunne de sagt straks. Brukerne blir MYE surere av at de alltid gjemmer seg under bordet eller hva det er de gjør når sånt skjer.

Eller kanskje de bare venter på at den som kan dette, kommer på jobben ... håper h*n ikke er reist på sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men why? Skal det være sånn? Er det noe nytt de har begynt med eller har de bare problemer med siden? Hvis det fortsetter sånn kommer ikke jeg til å henge så mye mer på DOL.

De har tydelig hvis altfor lite å gjøre.

Hva er vitsen med å forandre i tide og utide.

:-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...