Gjest I am from Barcelona, I know nothing... Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan gis de? Jeg gav til babyen min i stad pga feber, men usikker om jeg gjorde det rett da. Kapselen så veldig "tørr" ut og vanskelig å føre inn, så jeg tok på vaselin og trykte den inn til den "forsvant" fra syne.... Gjorde jeg det riktig? Kan man ha vaselin på eller hemmer det effekten? Og hvor langt inn skal den? Den kom sikkert bare rett innenfor rumpehullet, akkurat nok til at den "forsvant" inn... Hvordan absorberes den, skjer det fort? Tenker litt på om hun får luft i magen at hun ikke får den ut pga "proppen" som tabletten er.... jaja rare spørsmål, men jeg er førstegangsfødende og vet ingenting.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg pleide å gni den litt mellom fingrene, slik at voksen utenpå blir litt myk. Deretter la jeg babyen/barnet på ryggen, bøyde beina og holdt dem opp, og dyttet stikkpillen inn (den skal helst inn med den butte enden først), til den forsvant. Den virker vek slik at voksen smelter pga kroppsvarmen, og så tas medisinen opp direkte i endetarmen, og går over i blodet. Stikkpiller pleier å virke veldig fort, i løpet av en halvtime. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du gjorde det riktig. Vedr. nicket ditt - vet du at i Barcelona er Manuel fra Mexico? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simane Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg pleier gni dem inn med litt rompekrem. Etter hvert som de bli litt eldre er de flinke til å knipe rompa og dytte dem ut igjen, he, he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manuel from Barcelona Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg pleide å gni den litt mellom fingrene, slik at voksen utenpå blir litt myk. Deretter la jeg babyen/barnet på ryggen, bøyde beina og holdt dem opp, og dyttet stikkpillen inn (den skal helst inn med den butte enden først), til den forsvant. Den virker vek slik at voksen smelter pga kroppsvarmen, og så tas medisinen opp direkte i endetarmen, og går over i blodet. Stikkpiller pleier å virke veldig fort, i løpet av en halvtime. Hun sovnet tidligere denne kvelden jeg gav henne stikkpiller, sov faktisk i fem timer, før hun våknet og ville ha mer pupp, og sov fem timer til.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du gjorde det helt riktig. Voksen på stikkpillene smelter ganske fort i stumpen, og virkestoffet tas opp via slimhinnene i anus og i blodet. Lufta kommer ut uansett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.