Gjest Lizzzy Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvor kan jeg finne sangen "He got the whole world in his hands..." Jeg skulle gjerne hatt den teksten!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vanskelig å google? ;p http://74.125.39.104/search?q=cache:n5-mDH-seu0J:www.lyricsondemand.com/miscellaneouslyrics/childsongslyrics/hesgotthewholeworldinhishandslyrics.html+He%27s+got+the+whole+world,+lyrics&hl=no&ct=clnk&cd=3&gl=no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ring musikkavdelingen på Deichmanske bibliotek i Oslo. De kan finne en sangbok el.l. for deg og så kan du evt. låne boka på biblioteket. Hvis de ikke er så snille å sende deg en kopi, da, men det vet jeg ikke om de gjør lenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.