Speak Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en 9-åring. Ingen tvil om at det glir ut litt på sommeren, men å gå ut å leke sent på kvelden er ikke aktuelt. Dessuten må vi lære ungene våre at de ikke kan ringe på så sent på kvelden. Kl. 22 er liksom en magisk grense for å ringe folk/ringe på hos folk synes jeg. Og det gjelder uansett alder. At unger sitter og spiller dataspill hele nattan synes jeg ikke er OK. Man sover på nattan. Da har alle det best. Greit å snu litt på døgnet, men ikke så totalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Denne skulle vært som svar på forrige innlegg. Men dol har blitt veldig merkelig nå.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 En 9-åring skal være inne klokken 20:00 senest. Hvem er det som bestemmer hos deg? Foreldrene eller barnet? Streng oppdragelse med mye kjærlighet er nøkkelen til et lykkelig barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.