Gjest vg-nett Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=508052 Dette har vært "oppe i dagen" så mange ganger tidligere, så litt mer burde det svive rundt i hue på denne moren. Jeg blir SÅÅÅ sint når jeg leser dette, burde ikke hatt lov til å ha barn !!!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 ''Jeg blir SÅÅÅ sint når jeg leser dette, burde ikke hatt lov til å ha barn !!!!'' Helt enig! ''Politiet sendte en rutinemessig bekymringsmelding til barnevernet etter hendelsen.'' Godt å høre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Utrolig at slikt gjentar seg sommer etter sommer... 0 Siter
puppola Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Helt utrolig! Jeg reagerer faktisk ikke bare på at det var varmt men at mor i det hele tatt kunne gå fra en ett åring for å gå å handle!!!!!!!!!!! Tenk om barnet ble engstelig for å være alene, om noen tok barnet? herregud ville da aldri gå fra mitt eget barn på den måten! 0 Siter
Gjest D-27 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Helt utrolig! Jeg reagerer faktisk ikke bare på at det var varmt men at mor i det hele tatt kunne gå fra en ett åring for å gå å handle!!!!!!!!!!! Tenk om barnet ble engstelig for å være alene, om noen tok barnet? herregud ville da aldri gå fra mitt eget barn på den måten! Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. ''Snakk om å sette egne behov fremst.'' Enig. Det går som oftest bra å forlate barna en stund, men ikkje alltid... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=192964 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. Enig med deg. 0 Siter
Gjest Fortjener ikke barn!!! Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 At det går ann å være så tanke løs og sevopptatt. Blir så frustrert og lei meg når jeg leser slikt! F....... idioter!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.