Gjest vg-nett Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=508052 Dette har vært "oppe i dagen" så mange ganger tidligere, så litt mer burde det svive rundt i hue på denne moren. Jeg blir SÅÅÅ sint når jeg leser dette, burde ikke hatt lov til å ha barn !!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ''Jeg blir SÅÅÅ sint når jeg leser dette, burde ikke hatt lov til å ha barn !!!!'' Helt enig! ''Politiet sendte en rutinemessig bekymringsmelding til barnevernet etter hendelsen.'' Godt å høre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Utrolig at slikt gjentar seg sommer etter sommer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Helt utrolig! Jeg reagerer faktisk ikke bare på at det var varmt men at mor i det hele tatt kunne gå fra en ett åring for å gå å handle!!!!!!!!!!! Tenk om barnet ble engstelig for å være alene, om noen tok barnet? herregud ville da aldri gå fra mitt eget barn på den måten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-27 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Helt utrolig! Jeg reagerer faktisk ikke bare på at det var varmt men at mor i det hele tatt kunne gå fra en ett åring for å gå å handle!!!!!!!!!!! Tenk om barnet ble engstelig for å være alene, om noen tok barnet? herregud ville da aldri gå fra mitt eget barn på den måten! Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. ''Snakk om å sette egne behov fremst.'' Enig. Det går som oftest bra å forlate barna en stund, men ikkje alltid... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=192964 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Samme tenkte jeg da jeg leste det. Å gå fra barnet i en bil utenfor et kjøpesenter i det hele tatt, er for meg uforståelig, varmt eller ikke. Snakk om å sette egne behov fremst. Enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortjener ikke barn!!! Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 At det går ann å være så tanke løs og sevopptatt. Blir så frustrert og lei meg når jeg leser slikt! F....... idioter!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.