Gå til innhold

Store bryst - hvordan amme diskret?

Gjest Big tits...

Anbefalte innlegg

Gjest Big tits...

Ser det er mange som ikke har noe i mot å amme offentlig... men ikke jeg. Hadde jeg hatt mindre pupper kanskje... Sånn det er nå føler jeg det er vanskelig å amme diskret, jeg bruker både amme-bh og ammetopp, men pga puppene er så store så ser det like "vulgært" og dumt ut... syns jeg.

En stor pupp som henger ut, umulig å ikke se den, selv når babyen dier... og hun slipper jo taket av og til da. Selv om det er naturlig - og noen vil si vakkert - å amme, syns jeg ikke det er noe komfortabelt å amme pga mine store bryst. Prøver å sette meg i en bortgjemt krok og snu meg litt vekk så ikke alle ser om jeg må amme offentlig, helst ammer jeg i et rom for meg selv.

Noen andre som har hatt dette problemet?

En venninne av meg har mye mindre pupper enn meg, og hun har det så snertent, bare vipper opp ammetoppen og bhn og kopler ungen på, hun slipper også å holde brystet på plass som jeg må... mitt henger ned og ungen glipper lett om jeg ikke støtter brystet...

Så - er det noen med store pupper der som har noe tips til hvordan jeg kan amme litt mer diskret uten å føle at jeg slenger ut hele puppen til spott og spe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns at jeg ammet mer diskret med en vid genser enn med ammetopp. Særlig vid genser og oppkneppet jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva en ammetopp er, men jeg syntes det var mye lettere å amme på en diskrét måte hvis jeg hadde en genser som jeg trakk opp fremfor å ha en bluse som ble kneppet opp i fronten.

Med en bluse el lign blir man jo helt naken fra halsen og ned, men med en genser kan man la den dekke helt ned til babyen.

Det kan også være en idé å dandere en gulpeklut eller et helseteppe over skulderen slik at du får dekket til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg vet ikke helt hva en ammetopp er, men jeg syntes det var mye lettere å amme på en diskrét måte hvis jeg hadde en genser som jeg trakk opp fremfor å ha en bluse som ble kneppet opp i fronten.

Med en bluse el lign blir man jo helt naken fra halsen og ned, men med en genser kan man la den dekke helt ned til babyen.

Det kan også være en idé å dandere en gulpeklut eller et helseteppe over skulderen slik at du får dekket til litt.

Helt enig med deg ang. genser framfor noe som må kneppes opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Enig. Og selv om jeg aldri har prøvd ammetopp personlig, tror jeg meg at en romslig genser faktisk dekker bedre enn en sånn topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...