Gjest Big tits... Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ser det er mange som ikke har noe i mot å amme offentlig... men ikke jeg. Hadde jeg hatt mindre pupper kanskje... Sånn det er nå føler jeg det er vanskelig å amme diskret, jeg bruker både amme-bh og ammetopp, men pga puppene er så store så ser det like "vulgært" og dumt ut... syns jeg. En stor pupp som henger ut, umulig å ikke se den, selv når babyen dier... og hun slipper jo taket av og til da. Selv om det er naturlig - og noen vil si vakkert - å amme, syns jeg ikke det er noe komfortabelt å amme pga mine store bryst. Prøver å sette meg i en bortgjemt krok og snu meg litt vekk så ikke alle ser om jeg må amme offentlig, helst ammer jeg i et rom for meg selv. Noen andre som har hatt dette problemet? En venninne av meg har mye mindre pupper enn meg, og hun har det så snertent, bare vipper opp ammetoppen og bhn og kopler ungen på, hun slipper også å holde brystet på plass som jeg må... mitt henger ned og ungen glipper lett om jeg ikke støtter brystet... Så - er det noen med store pupper der som har noe tips til hvordan jeg kan amme litt mer diskret uten å føle at jeg slenger ut hele puppen til spott og spe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg syns at jeg ammet mer diskret med en vid genser enn med ammetopp. Særlig vid genser og oppkneppet jakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vet ikke helt hva en ammetopp er, men jeg syntes det var mye lettere å amme på en diskrét måte hvis jeg hadde en genser som jeg trakk opp fremfor å ha en bluse som ble kneppet opp i fronten. Med en bluse el lign blir man jo helt naken fra halsen og ned, men med en genser kan man la den dekke helt ned til babyen. Det kan også være en idé å dandere en gulpeklut eller et helseteppe over skulderen slik at du får dekket til litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vet ikke helt hva en ammetopp er, men jeg syntes det var mye lettere å amme på en diskrét måte hvis jeg hadde en genser som jeg trakk opp fremfor å ha en bluse som ble kneppet opp i fronten. Med en bluse el lign blir man jo helt naken fra halsen og ned, men med en genser kan man la den dekke helt ned til babyen. Det kan også være en idé å dandere en gulpeklut eller et helseteppe over skulderen slik at du får dekket til litt. Helt enig med deg ang. genser framfor noe som må kneppes opp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vet ikke helt hva en ammetopp er, men jeg syntes det var mye lettere å amme på en diskrét måte hvis jeg hadde en genser som jeg trakk opp fremfor å ha en bluse som ble kneppet opp i fronten. Med en bluse el lign blir man jo helt naken fra halsen og ned, men med en genser kan man la den dekke helt ned til babyen. Det kan også være en idé å dandere en gulpeklut eller et helseteppe over skulderen slik at du får dekket til litt. Enig. Og selv om jeg aldri har prøvd ammetopp personlig, tror jeg meg at en romslig genser faktisk dekker bedre enn en sånn topp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det finnes noe som heter ammesjal... Har mistet linken til den desverre, men de var veldig fine.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kanskje bruke et sjal som du danderer over ungen og skuldra for eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Beste jeg fant var sånn ammetopp.... http://www.kvasir.no/sgo/g_5/http://re.kvasir.no/n/http://www.ammehjelpen.no/shop2/Details.asp?ProdID=54 Da var det lett å fiske fram den ene puppen og bare det jeg trengte liksom. Jeg sliter med G-cup og likte ikke å amme offentlig, men med denne genseren så var det greit også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 En diger skjorte med knepping. Bruk den som ammetelt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.