Sommerbris Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg må kjøpe meg ny vaskemaskin, men vil ikke legge veldig mye penger i det... Har nå en AEG som jeg har vært veldig fornøyd med, men vet ikke om jeg har råd til å kjøpe en så dyr maskin igjen.. (skal flytte og eksen skal beholde AEG'en). Noen av dere som er fornøyde med andre merker??? Har null kjennskap, da jeg kun har hatt AEG.. Takk for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har en Zanussi, har hatt den i 8 år og er godt fornøyd med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eg anbefaler Zanussi, kjøpte ny Zanussi for 14 år siden og den bare går og går, maskina eg/vi hadde før denne var også en Zanussi og den tror eg fungerte i minst 20 år. Ps! Prøvde å finne link til deg, men fant bare mange sider om en Jazztrommeslager som hette Per Zanussi. he.he.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eg anbefaler Zanussi, kjøpte ny Zanussi for 14 år siden og den bare går og går, maskina eg/vi hadde før denne var også en Zanussi og den tror eg fungerte i minst 20 år. Ps! Prøvde å finne link til deg, men fant bare mange sider om en Jazztrommeslager som hette Per Zanussi. he.he.. Jeg har vært godt fornøyd med billigmodeller, bl.a. en Zanussi som jeg hadde i mange år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Eg anbefaler Zanussi, kjøpte ny Zanussi for 14 år siden og den bare går og går, maskina eg/vi hadde før denne var også en Zanussi og den tror eg fungerte i minst 20 år. Ps! Prøvde å finne link til deg, men fant bare mange sider om en Jazztrommeslager som hette Per Zanussi. he.he.. ..hihi.. godt du husket på at det faktisk er vaskemaskin jeg trenger og ingen mann... (i forhold til link, altså..;o)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ..hihi.. godt du husket på at det faktisk er vaskemaskin jeg trenger og ingen mann... (i forhold til link, altså..;o)) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000XAdPOHs4?ProductID=ZanD4QFH51cAAAEZVIAgGcdi&CatalogCategoryID=eJ3D4QFHR50AAAEOtuI03xiL :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ..hihi.. godt du husket på at det faktisk er vaskemaskin jeg trenger og ingen mann... (i forhold til link, altså..;o)) Ser det er flere som anbefaler Zanussi. Selv hadde vi en Zanussi som varte bare i fire år, og jeg var heller ikke fornøyd med hvordan tøyet ble vasket. Men dette var en billig modell da. Tror at uansett hvilket merke du velger så lønner det seg nok å ikke gå for den aller rimeligste. Vi kjøpte denne her og er kjempefornøyd! Instillingene gjør at vi kan vaske mer skånsomt og miljøvennlig http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000dQONE5bA?ProductID=Lo3D4QFHieMAAAEOu9gOtpSh&CatalogCategoryID=eJ3D4QFHR50AAAEOtuI03xiL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ser det er flere som anbefaler Zanussi. Selv hadde vi en Zanussi som varte bare i fire år, og jeg var heller ikke fornøyd med hvordan tøyet ble vasket. Men dette var en billig modell da. Tror at uansett hvilket merke du velger så lønner det seg nok å ikke gå for den aller rimeligste. Vi kjøpte denne her og er kjempefornøyd! Instillingene gjør at vi kan vaske mer skånsomt og miljøvennlig http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000dQONE5bA?ProductID=Lo3D4QFHieMAAAEOu9gOtpSh&CatalogCategoryID=eJ3D4QFHR50AAAEOtuI03xiL Den kjøpte vi sist når vi kjøpte ny maskin også. Er kjempefornøyd med den. Selgeren anbefalte denne framfor en AEG til oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Whirpool da? Ingen som har erfaring med den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi har en fra Bosch som har gått i ti år nå i alle fall, og den er like god enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Miele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eg anbefaler Zanussi, kjøpte ny Zanussi for 14 år siden og den bare går og går, maskina eg/vi hadde før denne var også en Zanussi og den tror eg fungerte i minst 20 år. Ps! Prøvde å finne link til deg, men fant bare mange sider om en Jazztrommeslager som hette Per Zanussi. he.he.. Vi har hatt en kjøleskap fra Zanussi som varte i "hundre år".... Har miele vaskemaskin, helt topp, men DYR. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi har hatt en kjøleskap fra Zanussi som varte i "hundre år".... Har miele vaskemaskin, helt topp, men DYR. Eg hadde ett kjøleskap fra KPS som også varte i "hundre år", helt til eg under avising var litt utolmodig og klarte å "punktere" kjøleelementa slik at eg fikk freongass rett i trynet. Eg kjøpte kombinert kjøle- og fryseskap av merket Whirlpool, og det har vært problemer med hele tiden, for det første så "smelta" lysholderen inni og ikkje blir det kaldt nok, og så slår termostaten seg av rett som det er.... Aldri mer Whirlpool på meg ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
...den evige natteravn... Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Whirpool da? Ingen som har erfaring med den? Jo da, Whirpool har jeg erfaring med og vil ikke anbefale deg å kjøpe det merket verken i vaskemaskin eller tørketrommel. Etter mange vaskemaskiner er jeg helt overbevist om at du får det du betaler for. Siste jeg kjøpte vaskemaskin ble det Miele, uten tvil den beste på alle måter, men koster mer enn de fleste andre merker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vi hadde en Zanussi før, og den fungerte veldig bra. Så ble den utslitt, og vi kjøpte en Whirlpool som var elendig. Var inne til reparasjon gang på gang. Nå har vi investert i en Miele, og er storfornøyde!!! Den vasker mye bedre enn den forrige, og passer også godt til oss som er 5. Jeg vil på det sterkeste fraråde Whirlpool. Det ville også han som reparerte maskina vår. Han sa at det var veldig mye tull med Whirlpool... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du får ikke noen billigere løsning en dette: http://www.tripletau.net/bilder/Artikler/vaskestamp.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Du får ikke noen billigere løsning en dette: http://www.tripletau.net/bilder/Artikler/vaskestamp.jpg Flott!! Da har jeg det jeg trenger... -Hvis du kommer og vrir opp tøyet for meg... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Flott!! Da har jeg det jeg trenger... -Hvis du kommer og vrir opp tøyet for meg... ) Hehehe, ok! Jeg trenger en plass å bo, så når passer det at jeg kommer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Uten tvil, Miele! Søsteren min har jobbet i hvitevarebransjen og sier at ingen maskiner er bedre enn Miele. Vi er storfornøyd med vår vaskemaskin! Miele koster nok noe mer enn endel andre maskiner, men du får det du betaler for - og på sikt tjener du inn igjen beløpet. En Miele varer gjerne mye lengre enn de fleste andre maskiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Whirpool da? Ingen som har erfaring med den? Hadde whirlpool oppvaskmaskin, skal ikke ha samme merke igjen. Bråkte som et uvær til tross for at reklamen lovte noe helt annet. Av vaskemaskin så sverger jeg til AEG uansett. ) Har min tredje AEG nå, den første røk hovedkortet på etter en del år, den andre fikk eksen da jeg flyttet og den tredje kjøpte jeg selv etter flyttingen. Har hatt den nå i 4,5 år og har aldri hatt problemer med den, en helt suveren maskin. Så jeg hadde heller lagt litt mer i en vaskemaskin og nedprioritert noe annet en stund enn å kjøpe en billig-maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.