Gå til innhold

Vaskemaskin - Trenger anbefalinger!

Sommerbris

Anbefalte innlegg

Hehehe, ok! Jeg trenger en plass å bo, så når passer det at jeg kommer? :)

..jeg sa jo ikke at du skulle bo her, men at du kan komme når jeg skal vri opp tøyet mitt.. altså må du være parat et par dager i uken :o) Har skogen like ved, så der er det fin teltplass :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogstrollet

..jeg sa jo ikke at du skulle bo her, men at du kan komme når jeg skal vri opp tøyet mitt.. altså må du være parat et par dager i uken :o) Har skogen like ved, så der er det fin teltplass :o)

LOL, da har vi en avtale da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Har bestilt meg et Whirpool kombiskap jeg da, fordi det ikke kostet så mye.... var kanskje dumt det da...

Må liksom spare litt der jeg kan, så jeg ikke kommer på etterskudd med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Har bestilt meg et Whirpool kombiskap jeg da, fordi det ikke kostet så mye.... var kanskje dumt det da...

Må liksom spare litt der jeg kan, så jeg ikke kommer på etterskudd med en gang..

Kjøleskap står jo bare der, de brukes ikke på samme måte som vaskemaskiner. :o) Jeg kjøpte et forholdsvis ukjent billig-kjøleskap for 4,5 år siden og det fungerer helt fint det. Det hender døra ikke lukker seg helt om jeg ikke tar i nok, men det har jeg jo vendt meg til å sjekke nå, gir den bare et ekstra puff med neven for å være sikker på at den er inntil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kjøleskap har ingen annen funksjon enn å være passe kaldt, så her tror jeg ikke merket har så veldig mye å si? Jeg hadde iallefall mye heller spart inn på kjøleskap framfor vaskemaskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine erfaringer:

''Eg kjøpte kombinert kjøle- og fryseskap av merket Whirlpool, og det har vært problemer med hele tiden, for det første så "smelta" lysholderen inni og ikkje blir det kaldt nok, og så slår termostaten seg av rett som det er....''

''Aldri mer Whirlpool på meg ihvertfall.''

Men bevares eg kan bare ha vært ekstra uheldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest whirlpool

Jeg har Whirlpool fryseskap, kjøleskap og vaskemaskin. Produktene mine er nå 6-9 år gamle, alt fungerer som de skal, aldri hatt problemer med noe.

Da jeg skulle kjøpe vaskemaskinen den gangen, så sa de på Elkjøp at "innmaten" i Whirlpool produktene deres kom fra ett land, mens Expert sine "innmater" i Whirlpool produktene ble produsert i et annet land. DET hadde mye å si visstnok .... nå skal det sies at Elkjøp sitt produkt var dyrere enne Expert sitt, "nesten" samme maskina. Enten løy de for meg, eller så er det noe i det ...... kanskje det er derfor vi har ulik erfaring med merker og produkter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Whirpool da? Ingen som har erfaring med den?

Kjæresten sin gamle vaskemaskin var whirlpool og holdt vel ca 11-12 år. Så da vi måtte ha ny kjøpte vi whirlpool igjen, og er veldig fornøyde :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...