Anonym 82 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Åhh, nå skal jeg straks inn og plukke opp babyen min:-) Hun skal snart ha en nattpupp, og jeg gleder meg såååååå mye til å se henne! Er helt tullete etter den deilige babyen:-) Og ved siden av meg i senga har jeg en helt fantastisk samboer! Jeg har det så utrolig godt jeg:-) Må ha gjort noe fint i mitt forrige liv, for å fortjene dette! Håper det er flere der ute som har det like godt som meg, for hadde alle fått oppleve dette, ville verden ha vært et bedre sted:-) Sov godt alle sammen...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 For et herlig innlegg :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ååå, så glad jeg ble av å lese dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 *Smiler* Så herlig å lese!:-) Tusen takk for at du deler slike tanker med oss! Plutselig gikk det opp for meg hvor heldig jeg er, og!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gleder meg med deg jeg! Er så flott å lese at folk har det bra og er lykkelige der de er i livet sitt :-) Ha en fin sommer videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.