jubalong70 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vår mellomste, som er 7,5, er midt i tannfellinga. Før hun dro på ferie i 14 dager med mormor, var den siste fortanna oppe veldig løs. Jeg var sikker på at hun kom til å komme hjem helt tannløs. Den gang ei. Mens hun var borte vokste den nye tanna ut, og melketanna var nesten ikke løs lenger. Den nye tanna så veldig skjev ut, og jeg fant det lurt å ringe tannlegen. Der fikk vi beskjed om å komme inn, og melketanna skulle trekkes. Det var ei veldig nervøs lita jente som tappert troppet opp hos tannlegen. Der ble vi tatt i mot av ei veldig trivelig jente som var tannlegestudent. Tannkjøttet ble bedøvd før hun fikk bedøvelsessprøyte, og så ble tanna trukket ut. Jenta vår var kjempelettet og utrolig glad for at det hele var over. Og jeg, som har hatt tannlegeskrekk i mange år, syntes hun var utrolig flink. Tannfeen var også ekstra gavmild. Vi fant ut at hun nok visste hvordan tanna hadde kommer ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.