Gå til innhold

Hvor mange toaletter i bhg?

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Mange ting å tenke på :)

Hvor mange toaletter er det i deres barnehage (til barna, ikke inkl. personal), og hvor mange barn (eller avdelinger) er det?

Hvor mange av barna bruker faktisk toalettene?

(De under tre år bruker jo sjelden toalettet like aktivt som de over, så det har noe å si om det er flest store eller små avdelinger).

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

18

• UlrikkeE

4

• ....AV

3

• Lillemus

2

Skal vi se - da mine gikk på småbarnsavdeling var det to avdelinger (en småbarns og to halvtids) som delte to toaletter, dette var vel ca. 30 barn tilsammen pr. dag?

På storbarn var de vel 18-20 barn på to toaletter på avdelingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Skal vi se - da mine gikk på småbarnsavdeling var det to avdelinger (en småbarns og to halvtids) som delte to toaletter, dette var vel ca. 30 barn tilsammen pr. dag?

På storbarn var de vel 18-20 barn på to toaletter på avdelingene.

Ok, så mao ca ti barn per toalett. Enkelte av de minste bruker dem jo ikke - så der kan man trekke fra litt regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så mao ca ti barn per toalett. Enkelte av de minste bruker dem jo ikke - så der kan man trekke fra litt regner jeg med...

Lurer på om det ikke var tre toaletter på småbarnsavdelingen, det er så mange år siden at jeg ikke husker. :o)

Men det var to toaletter på 18-20 barn på storbarns i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Lurer på om det ikke var tre toaletter på småbarnsavdelingen, det er så mange år siden at jeg ikke husker. :o)

Men det var to toaletter på 18-20 barn på storbarns i alle fall.

Ok, takk :)

Jeg har sendt mail til flere barnehager i bydelen her og spurt også - tenkte bare jeg skulle høre hva som var vanlig rundt om i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

I barnehagen der sønnen min gikk, var det et toalett på begge småbarnsavdelingene. Det var 9 barn på hver av avdelingene.

På store barn avdeling, var det 18 barn på hver av de to avdelingene. Den ene avdelingen hadde to toaletter og den andre hadde tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

I barnehagen der sønnen min gikk, var det et toalett på begge småbarnsavdelingene. Det var 9 barn på hver av avdelingene.

På store barn avdeling, var det 18 barn på hver av de to avdelingene. Den ene avdelingen hadde to toaletter og den andre hadde tre.

Ok, men da var det ca ti barn på hver der også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min er det 1 toalett på småbarnsavdelingen (15 små, men pr i dag er det 4 som bruker det), 2 toaletter på en 1-4 års avdeling (17 barn) og to toaletter pr storbarnsavdeling (21 og 22 barn)

Hos datteren min er det ett toalett på småbarnsavdelingen (14 små), og også ett toalett på hver av storbarnsavdelingene (de er 18, mener jeg å huske, jeg har jobbet der tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

I vår barnehage er det 2 avdelinger med til sammen rundt 30 barn og 7 voksne.

Det finnes 2 doer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

I bhg der guttungen gikk var det 18 barn på avdelingen (store barn) og 2 toaletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

På jobben min er det 1 toalett på småbarnsavdelingen (15 små, men pr i dag er det 4 som bruker det), 2 toaletter på en 1-4 års avdeling (17 barn) og to toaletter pr storbarnsavdeling (21 og 22 barn)

Hos datteren min er det ett toalett på småbarnsavdelingen (14 små), og også ett toalett på hver av storbarnsavdelingene (de er 18, mener jeg å huske, jeg har jobbet der tidligere)

Hvordan er bemanningen når de har 21 og 22 barn på avdelingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss var det 20 plasser, ca 22 barn, kun 3 under to år. Tre-fire voksne på jobb. De har to barnetoaletter og ett som alle kan bruke. Har aldri hørt at det skulle være behov for noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Hvorfor lurer du på dette? Det må jo være noe ekstra ettersom du har sendt mail til flere barnehager rundt omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er bemanningen når de har 21 og 22 barn på avdelingene?

De er bare tre da også...

Til høsten har den ene avdelingen 24 barn, da blir de fire voksne...

Eller, de er vel tre komma et-eller-annet... Vi har en ekstra som jobber på hver av avdelingene en dag i uka eller to... Men det er ikke så mye som tre og en halv ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

De er bare tre da også...

Til høsten har den ene avdelingen 24 barn, da blir de fire voksne...

Eller, de er vel tre komma et-eller-annet... Vi har en ekstra som jobber på hver av avdelingene en dag i uka eller to... Men det er ikke så mye som tre og en halv ihvertfall!

Ok, jeg trodde nemlig at det måtte være fire på 24 nemlig, men 21 skal jo da egenltig være 3,5 - men det er lite halve mennesker ute og går ;)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Hos oss var det 20 plasser, ca 22 barn, kun 3 under to år. Tre-fire voksne på jobb. De har to barnetoaletter og ett som alle kan bruke. Har aldri hørt at det skulle være behov for noe mer.

Ok, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...