Anonym 82 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Koselig at du spør! :-) Joda, det går bra med meg. Kvalmen har gitt seg og jeg er 14 uker i dag. Begynner å hjelpe nå. Har fått en bitteliten kul på magen og gleder meg til den blir større. Hvordan er det med deg? Har kvalmen gått over??! Urgh, jeg slet med den hele svangerskapet jeg! Kastet opp siste gang på sykehuset, noen timer før jenta mi var ute:-/ Men det var nå også den eneste virkelige plagen jeg hadde i løpet av svangerskapet, så jeg vil nødig klage! Godt du er i bedre form da i hvert fall:-) Og at alt har gått bra så langt! Du er 14 uker, da regnes det jo for relativt trygt:-) Ikke lenge til du begynner å kjenne litt liv nå tenker jeg! Jeg kjente det første gang i uke 17... Åhh, det er så flott! Og du har så mange fine uker igjen foran deg:-) Gleder meg så enormt med deg!!! Her er alt helt supert! Jeg koser meg glugg ihjel med jenta mi! Hun er 4 mnd og 1 uke nå, og har blitt stooooor jente:-) Hun leker, ler høyt, følger med på alt som skjer rundt seg, og har blitt veldig glad i å se nye steder og nye mennesker! Dessuten er hun SKIKKELIG tv-slave;-) Jeg er heldigvis ikke et sånt menneske som MÅ få med meg alt som skjer, og som ikke kan gå glipp av en kveld på byen, så for meg har disse mnd vær utrolig kose:-) Jeg nyter denne tiden, og vier all tiden min til å se henne utvikle seg, det tror jeg aldri jeg vil angre på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 14 på storbarnsavdeling og full bemanning kan umulig gå rundt nå! Nå vet jeg ikke hvem som har satt seg på bakbeina, men da får vedkommende finne seg et annet sted å jobbe da, hvis det blir så vanskelig? H*n finner aldri et sted med så få barn på full bemanning andre steder (selvom det å finne JOBB hvis vedkommende er dyktig umulig kan være vanskelig) Synes fire flere på de to toalettene høres minimalt problematisk ut... Hvis de i praksis bare har brukt det ene toalettet, så har de jo vært 14 barn på en do da?? Da kan det umulig være noe problem å gå fem meter lenger og få halvert det til ni barn pr do! Jeg er selvfølgelig enig med deg... Problemet er at den eneste som er uenig er i den kategorien det er vanskelig å rekruttere fra... Anyways, jeg har ikke noe valg - jeg har ikke råd til å drive sånn som det er nå, og som du sier; det har ingen andre heller. Alle barnehager jeg vet om presser inn alt de kan av barn, og hvertfall nå etter dette lønnsoppgjøret. Det finnes jo ingen annen måte å tjene mer penger på, så det er ikke noe annet alternativ. Og jeg skjønte det med halveringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lisen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har vært i barnehager der det har vært fra 1-3 toaletter på ca 18 barn. Utrolig hektisk og trøblete med en do..Og det er det jeg har sett mest av både da jeg jobbet som vikar og har vært i praksisi løpet av førskolelærerutdanningen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Fireåringen min går på en 4- avdelings barnehage, med ca 18 barn på hver avdeling. På hennes avdeling er det to toaletter, og jeg har aldri hørt at dette har vært noe problem. I høst var det vel et par-tre barn som brukte bleie, men i vår tror jeg alle var tørre. Denne avdelingen er en uteavdeling, og de er ute i skogen tre dager i uka. Der har de nå bare én utedo på deling, hele avdelingen, og det går da greit, tror jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.