Gå til innhold

Spill som passer til 5-åring? Nintendo ds

tonie

Anbefalte innlegg

Gjest Nedlastbart

Så jeg trenger ikke gjøre om filene først?? fader da, hvorfor har jeg ikke prøvd før. Kjøpte kortet i fjor, men skjønte ikke hvordan jeg skulle gjøre om filene, så jeg har ikke prøvd. Det skal prøves før ferien :o)

De filene du skal ha inn der heter nds til etternavn - er bare å slenge dem inn, så ordner alt seg :-)

Har du lastet ned en større pakke, feks en spillpakke som ligger inni en fil som heter .zip til etternavn, så må du pakke dem opp først. Da høyreklikker du på fila og ser om du ikke får opp noen valg om å pakke ut filene... Hvis ikke må du installere et opp-pakkingsprogram først. Da dobbelklikker du på fila og ser om ikke pc'en din har et forslag til å hjelpe deg med å finne et egnet program til deg.

Eller du bare laster ned noen ny filer som ikke er pakket inn.

Når du etterhvert står der med nds filene er det bare å legge de inn på brikka, stappe den i ds'en og spille i vei. Helt genialt spørru meg.

Og som tidligere sagt - når man ser at det er spill som virkelig faller i smak og brukes, så mener jeg at man bør gå i butikken og kjøpe en originalutgave sånn at de som lager disse spillene får betalingen sin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

De filene du skal ha inn der heter nds til etternavn - er bare å slenge dem inn, så ordner alt seg :-)

Har du lastet ned en større pakke, feks en spillpakke som ligger inni en fil som heter .zip til etternavn, så må du pakke dem opp først. Da høyreklikker du på fila og ser om du ikke får opp noen valg om å pakke ut filene... Hvis ikke må du installere et opp-pakkingsprogram først. Da dobbelklikker du på fila og ser om ikke pc'en din har et forslag til å hjelpe deg med å finne et egnet program til deg.

Eller du bare laster ned noen ny filer som ikke er pakket inn.

Når du etterhvert står der med nds filene er det bare å legge de inn på brikka, stappe den i ds'en og spille i vei. Helt genialt spørru meg.

Og som tidligere sagt - når man ser at det er spill som virkelig faller i smak og brukes, så mener jeg at man bør gå i butikken og kjøpe en originalutgave sånn at de som lager disse spillene får betalingen sin :-)

Jeg har en pakke med zip-filer. Skal prøve å pakke dem ut :P

Jeg vet ikke helt hvilke spill jeg liker så greit å få prøve da :o) Har bare to spill fra før. Super mario og tetris :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedlastbart

Jeg har en pakke med zip-filer. Skal prøve å pakke dem ut :P

Jeg vet ikke helt hvilke spill jeg liker så greit å få prøve da :o) Har bare to spill fra før. Super mario og tetris :o)

Da er det bare å ta ned en svær haug fra nett og teste i vei. Min liker yoshi, narnia, animal crossing, fifa street i alle årganger, lego star wars, lego indiana jones osv osv.

Er plass til rundt førti spill på en gang på en 2GB brikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Da er det bare å ta ned en svær haug fra nett og teste i vei. Min liker yoshi, narnia, animal crossing, fifa street i alle årganger, lego star wars, lego indiana jones osv osv.

Er plass til rundt førti spill på en gang på en 2GB brikke :-)

Men det her er spill til meg selv ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...