Gå til innhold

Hesthet hos spedbarn - BRUK DENNE!

smurfeliine

Anbefalte innlegg

smurfeliine

jeg har en sønn på 6 uker. Han er høres hes ut i stemmen når han gråter. Dette har han vært i en uke eller to. Jeg synes også jeg hørte en svak antydning til heshet like etter at han var født og frem til hesheten kom for fullt. Det virker som om at det blir ekstra ille etter at han har grått litt, slik er det noen dager før han blir litt bedre igjen... Han virker ikke til å være forkjølet, har ingen feber og er ikke sørrete. Han har litt "gørr" i nesen, som jeg prøver etter beste evne å plukke ut, da jeg er redd for at han ikke skal få puste pga av gørret.. Jeg fullammer, har lest av det kan danne seg gørr i nesen pga melken? Ved forkjølelse blir det vel mer rennende nese enn gørr? Han er heller ikke rød eller sår i halsen, det sjekket de på 6 ukers kontrollen.. Hva kan hesheten komme av? Noe jeg bør være redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...