Mamma07 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hverdagen her er ganske travel med husbygging, jobb og den lille prinsessa som krever sitt. Ser omtrent ikke min kjære, han forsvinner kl 7 om morningen og kommer hjem i 21-22 tiden. Men i neste uke skal vi på en ukes ferie til Danmark ++. Gleder meg så vanvittig! Endelig skal vi få være litt familie. Vi skulle egentlig ikke på ferie, men så overrasket han oss med denne gode nyheten Så jeg stikker å pakker, for vi skal på _familie_ tur ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Så koselig, og for en fin mann du har:-) Er ikke sånne overraskelser herlig?! Kos dere masse på turen, og ikke la verken dårlig vær eller motorstopp ta fra dere den deilige følelsen av å være sammen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Så koselig, og for en fin mann du har:-) Er ikke sånne overraskelser herlig?! Kos dere masse på turen, og ikke la verken dårlig vær eller motorstopp ta fra dere den deilige følelsen av å være sammen:-) Motorstopp skal jeg leve med:) Er første langturen med nyebilen så går nok bra Småen har fått nytt sete så hun sitter forhåpentligvis trygt også. Skal bli så utrolig deilig å komme seg vekk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 God tur, og koooooos dere, alle tre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.