Gå til innhold

svar om opptak til videregående skole

Henrikke67

Anbefalte innlegg

Min 16 år gamle datter skal opp i 2 klasse på videregående. Hun sendte inn søknad på pc som alle andre. Problemet nå er at hun ikke har fått noe svar ennå på søknaden sin, og hun mener at alle andre har fått det nå. Hun er faktisk litt hysterisk for hun tror nå at det har skjedd noe feil i forbindelse med innsendingen av søknaden, og at hun dermed står uten skoleplass til høsten! Begynner å bli bekymret selv jeg! Er det andre tenåringsforeldre her med barn i videregående skole som heller ikke har mottatt noe svar ennå, eller kan det være rett som datteren min hevder at det er full krise nå...!=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen vår har fått svar fra de to fylkene han har søkt om skuleplass, det siste svaret tror eg han fikk i går.

Full krise trenger det ikkje være, men du kan jo ringe på mandag Inntakskontoret i det fylket dattera de har søkt skuleplass i og forklare situasjonen.

Du skal finne det her:

http://www.vilbli.no/4DACTION/WA_Forsiden?ASP=14829151&Ran=69695&Niva=V&TP=12-07-08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til tenåring

Min datter som skal begynne i 2. videregående har ikke fått svar ennå. Vi bor i Akershus fylke og har fått beskjed om at svarene skal foreligge 14.juli.

Når det er søkt på internett er det bare å gå inn på siden og finne statusen til søknaden. Der vil dere se om den er sendt, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vår har fått svar fra de to fylkene han har søkt om skuleplass, det siste svaret tror eg han fikk i går.

Full krise trenger det ikkje være, men du kan jo ringe på mandag Inntakskontoret i det fylket dattera de har søkt skuleplass i og forklare situasjonen.

Du skal finne det her:

http://www.vilbli.no/4DACTION/WA_Forsiden?ASP=14829151&Ran=69695&Niva=V&TP=12-07-08

Krisen ble heldigvis avblåst ganske fort=) Etter å ha tenkt litt på saken gikk jeg inn på vigo på nettet og der fant jeg ut at hun har kommet inn på det hun skulle! Det var en glad og lettet jente som fikk høre at, joda hun hadde kommet inn hun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...