Anonym 82 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, når gror disse "fontanellene" (er det ikke det de heter) på hodet sammen? På jenta mi grodde den bakerste sammen i løpet av få uker. Kort tid seinere grodde sprekken mellom dem sammen. Den fremme har blitt mindre, men ikke grodd på langt nær sammen! Det er fortsatt et tydelig søkk der, og man kan se pulsen slå:-) Hun er nå 4 mnd og 1 uke... Er det noe fasitsvar på når denne skal gro sammen? Bare lurer jeg, siden den andre grodde sammen så fort... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min er 8 mnd Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hørt innene et år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Innen 2-årsdagen. Hodet er i kraftig vekst den første tiden, derfor må det være slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 hørt innene et år Akkurat! Men da er det jo ikke noe å stresse for enda nei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1215937244' post='3918869] Innen 2-årsdagen. Hodet er i kraftig vekst den første tiden, derfor må det være slik. Innen 2 år??! Oisann, ja nei da er det jo ikke rart hun ikke er "ferdiggrodd" enda nei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå har du jo allerede fått mange svar. Men jeg må bare skrive det bestemor(min svigermor) sa: Fontanellen er "ferdiggrodd" når barnet begynner å går!" Syns det er ett bra svar egentlig, det sier jo noe om at det skjer rundt 1 årsalder, men at det varierer akkurat som når barna begynner å gå. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 To år har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 At fontanellene har grodd sammen er noe de sjekker på 2-års kontrollen, så ikke bekymre deg enda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Innen 2 år??! Oisann, ja nei da er det jo ikke rart hun ikke er "ferdiggrodd" enda nei:-) Nei, for hadde det vært feridggrodd hadde hun fått problemer.. De skal ikke gro for tidlig, siden hodet vokser så mye de første leveårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.