Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Å sende mannen her i huset i en klesbutikk er stort sett umulig. Han er allergisk (en velkjent allergi hos menn). :-) Ja-ja... Her i huset er ikke mannen allergisk, gudskjelov. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Konteksten i denne tråden er jo at trådstarter ønsket hjelp til å finne en barselgave som vil bli satt pris på. Da er det vel ikke så mye til hjelp med "bare kjøp noen H&M-bodyer, det er jo bare å bytte" Jeg svarte på Soflines problematisering av gaver - og jeg har svart trådstarter et annet sted. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og hvorfor kjøpe gaver som bare skal byttes allikevel? Nå er det vel ikke slik at man nødvendigvis vet hva den nybakte familien har og ikke har. Eksempelvis bodyer er svært kjærkomment om man har en storgulper - også de fra H&M til en beskjeden sum. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja,- det høres vel litt snobbete/bortskjemt ut. Sånn tenkte jeg i alle fall da jeg leste det. Du var ikke alene om å tenke det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flosshatt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi kjøpte sånn til onkelbarna våre (altså min manns nevøer). Tanken slo meg med engang at de kanskje ikke bruker de typene smokker vi bestilte, men da får de ha de som minner da - eller som en uro eller noe. Når jeg leser ned i tråden her, så er det tydelig mange som legger i veldig mye i en barselgave, og det er jo ikke alltid det passer heller da. (noen ganger fordi det er litt perifere venner/familie, andre ganger fordi man ikke har så god råd, og noen ganger fordi man bare skal gi en liten ting av ulike årsaker) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi kjøpte sånn til onkelbarna våre (altså min manns nevøer). Tanken slo meg med engang at de kanskje ikke bruker de typene smokker vi bestilte, men da får de ha de som minner da - eller som en uro eller noe. Når jeg leser ned i tråden her, så er det tydelig mange som legger i veldig mye i en barselgave, og det er jo ikke alltid det passer heller da. (noen ganger fordi det er litt perifere venner/familie, andre ganger fordi man ikke har så god råd, og noen ganger fordi man bare skal gi en liten ting av ulike årsaker) ''Når jeg leser ned i tråden her, så er det tydelig mange som legger i veldig mye i en barselgave, og det er jo ikke alltid det passer heller da. (noen ganger fordi det er litt perifere venner/familie, andre ganger fordi man ikke har så god råd, og noen ganger fordi man bare skal gi en liten ting av ulike årsaker)'' Jeg antar jeg er en av dem du mener. Liten eller billig ting betyr ikke være ugjennomtenkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flosshatt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ''Når jeg leser ned i tråden her, så er det tydelig mange som legger i veldig mye i en barselgave, og det er jo ikke alltid det passer heller da. (noen ganger fordi det er litt perifere venner/familie, andre ganger fordi man ikke har så god råd, og noen ganger fordi man bare skal gi en liten ting av ulike årsaker)'' Jeg antar jeg er en av dem du mener. Liten eller billig ting betyr ikke være ugjennomtenkt. Jeg tenkte ikke på noen spesielt. tror nok de fleste legger en god del tanke i tingene de kjøper uansett om den er billig eller ikke - og om den er til nær eller fjærn, for man vil jo gi noe som faller i smak når man først gir noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.