Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hver mandag klokka 20.30 på TV3 er det Top Model. Denne sesongen deltar ei jente med Asberger og hun har kommet svært langt i serien, på tross av sine problemer. Interessant å se hvordan hun fungerer osv. Tenkte bare å tipse dersom noen har interesse av å ta en titt på serien før den er ferdig ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Takk for tipset. Har ein gut med Asperger, så det skal eg sjå på. Har ikkje sett serien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Takk for tipset. Har ein gut med Asperger, så det skal eg sjå på. Har ikkje sett serien. Nå nærmer serien seg desverre slutten, men denne jenta er iallefall fortsatt med, så se på i kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Top model og fas på nrk. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Top model og fas på nrk. Anonym. Nå gikk det i surr for meg her To år siden jeg skrev dette, så den er nok litt utdatert ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.