Gjest rensing ved hull i øret Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 er det noen som vet hvor lenge man skal rense øre etter at man har tatt hull?? Er 3 uker siden prinsessen tok hull nå, skal vi bare fortsette med å rense? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 En måned het det seg i gamle dager. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har alltid hørt en mnd, men da jenta mi tok i våres fikk vi beskjed om 6 uker. 3 første ukene renset jeg morgen og kveld, etter det minst en gang om dagen fram til 6 uker. Da så det riktignok veldig pent ut, så jeg dabbet litt av. Passet på å rense hver gang etter bading og sandkasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kommer ann på hullet..Ser det rødt ut, ville jeg renset litt til. Er det fint, ville jeg droppet det. Tror ikke det er bra å rense for mye heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 seks uker fikk vi beskjed om da vi tok hull i april. Vi fulgte rådet og holdt på seks uker til ende, selv om det ikke var noen tegn til rødhet eller ømhet i dem i det hele tatt... Men nå er jeg i gang med en ny runde rensing, bare for noen dager, og bare for å være på den sikre siden. For noen dager siden oppdaget jeg nemlig at frøkena hadde klemt inn bakstykkene, og hadde ikke sagt noe til meg om at det ble stramt(veldig stramt), og ho greide ikke å dra bakstykkene ut igjen selv fordi de er kjempe stramme.Ho hadde gått med dem slik i ca 1,5 døgn. Da jeg oppdaget det og ordnet opp i det begynte det å blø litt fra hullene, og ørene var både røde og hovne. Men allerede dagen etter så det fint ut igjen. Har flasset litt både foran og bak etterpå, men det ser ut til å gå bra. Renser noen dager til, så gror det vel igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.