jubalong70 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ...så har jeg gått ned 20 kg Platået slapp, og vekta raste ned akkurat til mitt første skikkelige delmål 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Fullstendig feil forum... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fullstendig feil forum... Men gratulerer så mye likevel, Jubalong70 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har du tatt magesekkinnsnevring? Beklager, men jeg har visst ikke fått med meg alt.... 20 kg er jo kjempemye;))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Har du tatt magesekkinnsnevring? Beklager, men jeg har visst ikke fått med meg alt.... 20 kg er jo kjempemye;))))) Operasjonen heter Gastric Bypass, og går ut på at en stor del av magesekken og ca 1 meter av tynntarmen blir skilt av. Man sitter igjen med en liten magesekk og mindre tynntarm. Resultatet er at man orker mindre mat og at man opptar litt mindre av den maten man spiser. Man må for resten av livet ta vitamin-tilskudd og B-12 injeksjoner. Den lille magesekken utvider seg noe etter operasjonen. Passer man ikke på, så kan man 1-2 år etter operasjonen utvide den ganske mye også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.