Gå til innhold

Lønne seg å reparere Nintendo DS?


Anbefalte innlegg

Gjest Nintendoreparere?
Skrevet

Nintendo ds'en ble ødelagt etter et halvt år, noe datt oppå den så av/på-knappen virker ikke. Dekkes da nok ikke av garantien

Noen som vet om det kan la seg reparere?? Ser det er spesialverktøy som må til for å åpne opp, og har ikke funnet det verktøyet i butikker...

Skrevet

Joda, det dekkes av garantien dersom du kjøpte den spesielle garantien som gjelder i 2 el 3 år (valgfritt, dyrere med 3 år). Da får du ny uten spørsmål der du kjøpte den. :o)

Skrevet

Joda, det dekkes av garantien dersom du kjøpte den spesielle garantien som gjelder i 2 el 3 år (valgfritt, dyrere med 3 år). Da får du ny uten spørsmål der du kjøpte den. :o)

Det er jo ikke garanti, men forsikring, som du kjøper sammen med konsollen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216124375' post='3919846]

Det er jo ikke garanti, men forsikring, som du kjøper sammen med konsollen.

Whatever. Får en ny DS i alle fall.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Ta den med til butikken og spør?

Ellers er det mange hobbyreparatører rundt på nett som fikser på småelektronikk hvis du leter litt.

Skrevet

Whatever. Får en ny DS i alle fall.

Hæ? Hvilken butikk er interessert å gi ut en ny NDS, hvis du ikke har forsikring på dingsen?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216125367' post='3919856]

Hæ? Hvilken butikk er interessert å gi ut en ny NDS, hvis du ikke har forsikring på dingsen?

Jeg mente at om man har denne forsikringen som jeg feilaktig kalte garanti, så får man ny. :o)

Skrevet

Jeg mente at om man har denne forsikringen som jeg feilaktig kalte garanti, så får man ny. :o)

Ja, eller reparerer den.

Men hvis man ikke kjøpte forsikring, får man ingenting.

Gjest Valnøtt
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216125693' post='3919862]

Ja, eller reparerer den.

Men hvis man ikke kjøpte forsikring, får man ingenting.

Det finnes fortsatt butikker som yter litt service fordi de vet at da kommer kundene tilbake, og nintendo ds er det veldig sjelden det er feil på, så produsent/importør har lite servicekostnader. Kanskje du er heldig og har kjøpt den et sånt sted?

En ting er sikkert: Hvis du ikke spør engang, får du ihvertfall ikke fikset den. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...