Gjest Valnøtt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tippelapp? Ser ut som det er det han vil ha ;O) Det var f***meg genialt! Kan ikke gjennomføres, men du store som jeg fikk meg en god latter :-) Eller forresten... Kanskje jeg kan fylle ut tippelapp for femhundre spenn eller noe sånt - så ser han ihvertfall akkurat hvor stor gave han har fått.... *tenke* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det var f***meg genialt! Kan ikke gjennomføres, men du store som jeg fikk meg en god latter :-) Eller forresten... Kanskje jeg kan fylle ut tippelapp for femhundre spenn eller noe sånt - så ser han ihvertfall akkurat hvor stor gave han har fått.... *tenke* Det syns jeg du skal gjøre. Men sørg for at det ikke blir 12 rette og 2 mill da ) Du får vel ikke smake på gevinsten uansett ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det syns jeg du skal gjøre. Men sørg for at det ikke blir 12 rette og 2 mill da ) Du får vel ikke smake på gevinsten uansett ;O) Jeg tar bare sånne ferdigutfylte jeg, og lar være å sjekke hva som står der, så får jeg nok ikke vite noe :-) Skulle gamlingen vinne to mill så blir det vel mer penger til sprit til eksmannen når arven kommer = han holder seg på fylla og plager kanskje ikke meg :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.