Gjest Valnøtt Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Tippelapp? Ser ut som det er det han vil ha ;O) Det var f***meg genialt! Kan ikke gjennomføres, men du store som jeg fikk meg en god latter :-) Eller forresten... Kanskje jeg kan fylle ut tippelapp for femhundre spenn eller noe sånt - så ser han ihvertfall akkurat hvor stor gave han har fått.... *tenke* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Det var f***meg genialt! Kan ikke gjennomføres, men du store som jeg fikk meg en god latter :-) Eller forresten... Kanskje jeg kan fylle ut tippelapp for femhundre spenn eller noe sånt - så ser han ihvertfall akkurat hvor stor gave han har fått.... *tenke* Det syns jeg du skal gjøre. Men sørg for at det ikke blir 12 rette og 2 mill da ) Du får vel ikke smake på gevinsten uansett ;O) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Det syns jeg du skal gjøre. Men sørg for at det ikke blir 12 rette og 2 mill da ) Du får vel ikke smake på gevinsten uansett ;O) Jeg tar bare sånne ferdigutfylte jeg, og lar være å sjekke hva som står der, så får jeg nok ikke vite noe :-) Skulle gamlingen vinne to mill så blir det vel mer penger til sprit til eksmannen når arven kommer = han holder seg på fylla og plager kanskje ikke meg :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.