Vienn@ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er i gang med planleggingen av 9 års dagen til snuppa om ett par uker... Trenger litt tips for jeg gikk helt i stå her Hadde tenkt å ha det om kvelden, noe disco greier (kanskje det som tema for festen...kan jeg be gjestene kle seg til dette??). Har partytelt så det er i orden. Noen som har noen forslag til mat?? Har 2 jenter som kommer som har glutenallergi så må tenke på det og, kjekt med mat de alle kan spise! Trenger og tips til pynt (internettsider der slikt kan kjøpes??), vet ikke om det trengs så mye leker??? de begynner jo å bli så store at tenker de vil klare seg selv... noen som vet?? Tenkte og å ha det fra 19 til 21.... blir det for sent (det blir enten en fredag eller lørdag)?? Hadde du latt din 8-9 åring komme? Noe jeg har glemt da??... Kjenner jeg er godt inne i feriemodus så det er helt tomt oppi knollen Kjempetakknemlig for alle tips )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vi delte inn jentene i to lag og hadde to konkurranser, først hvor de hadde en bokstav på et ark både på magen og ryggen og så fikk de ord de skulle skrive ved å stille seg i rett rekkefølge. Deretter en konkurranse der jeg hadde lett fram (litt store) klær / sko / skjerf / hansker etc og hvor en jente på laget skulle være en "dukke" som de andre skulle kle på. "Dukken" fikk ikke lov til å hjelpe til annet enn å løfte på beina etc. Spesielt "dukke"-konkurransen slo an, og de gjorde den om og om igjen, fordi alle ville være "dukke" en gang. 19-21 synes jeg er litt sent, men dersom det er sommerferie / helg så hadde jeg nok latt min datter dra. Hva med 18:30-20:30?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes det er sent med en bursdag som varer til kl. 21. Ville som forelder blitt mye mer glad for 18-20, men hadde ikke nektet datteren min å komme. Servering: Glutenfrie muffins (Toro har halvfabrikata, både vanlige muffins og sjokolademuffinsene er glutenfrie) Jordbær med vaniljesaus/melk. Glutenfri sjokoladekake (Toro sin langpannekake er glutenfri) Gele Nøttekake uten hvetemel. Selvsagt kan du be gjestene kle seg ut i stil med bursdagstemaet. Vil tro de synes det er kjempemorsomt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.