Gjest togli Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Eldstejenta på 11 var i bursdag med overnatting sammen med klassevenninnene igår. De hadde bestemt seg for å "tulleringe" fra mobilen hennes og slo et vilkårlig nummer. De kom til en dame og sa bare "hallo" mens de sikkert fniste i bakgrunnen. Damen ble sinna og sa at dersom dette var tulleringing kom hun til å anmelde dem. Deretter slengte hun på røret. Datteren min ble lei seg og sikkert ganske skremt etter truslene om anmelding. Hun er egentlig litt sjenert overfor fremmede og er ikke den som f.eks. liker å gå i butikken og spørre om hjelp selv etc.. Allikevel bestemte hun seg for å ringe tilbake til denne damen for å be om unnskyldning. Hun ringte og sa at hun beklaga at de hadde tulleringt og at det ikke skulle gjenta seg. Beklaga mange ganger og la seg helt flat. Damen var fortsatt ganske sur og svarte okei og hadet før hun slengte på røret på nytt. Utpå kvelden fikk jeg en sms fra datteren min: "Lover du å ikke bli sinna?" Hæ?! Jeg lurte jo på hva i all verden hun hadde gjort nå og så for meg noe fryktelig.... Etterhvert kom det fram hva hun og venninnene hadde gjort og jeg må innrømme at jeg egentlig pusta lettet ut! Hvem har ikke tulleringt en eller annen gang? Hun hadde så dårlig samvittighet at hun ikke koste seg på festen mer og nesten bare ville hjem. Klarte ikke å glemme at damen hadde vært sur og sinna.. Jeg svarte datteren min og forklarte at vi var stolte fordi hun hadde ringt tilbake til damen for å beklage og at vi ikke var sinna fordi hun hadde tulleringt, men at vi regnet med at hun hadde lært noe av dette her Igår kom det fram at jentene i klassen før hadde ringt til et par andre for å selge iskrem med helårsgaranti - og da hadde folk bare ledd i telefonen, så de fikk visst lyst å prøve igjen Uansett - jeg er stolt over at hun hadde såpass gangsyn at hun ringte tilbake for å be om unnskyldning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Selvfølgelig var det dumt gjort i utgangspunktet (man vet jo aldri hva slags dagsform den man treffer er i!), men hun var knalltøff som ringte og ba om unnskyldning, det må jeg si! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tøft gjort av jenta! (samtale nr. 2 altså...) Det har nok kostet henne litt hvis hun egentlig er litt sjenert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Wow, det er noe å være stolt av, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ikke verst :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det var tøft gjort av jenta di og jeg synes dama kunne vært mer hyggelig da hun ba om unnskyldning. Apropo tulleringing. Sønnen min og kameraten hans ringte til meg for et par år siden og hadde satt på en taleboks. "Mannen" som pratet ville gjøre meg oppmerksom på at det var kommet kloakk i drikkevannet vårt og lurte på om jeg hadde hatt problemer med magen i det siste? Jeg gikk fem på. - Herregud er det sant? Jeg sitter her med et vannglass akkurat nå og jeg har hatt skikkelig diare i det siste og bla bla bla. - Ja akkurat ja, det var det jeg tenkte svarte "mannen" Jeg og "mannen" hadde en lengre samtale, inntil jeg begynte og forstå at noe ikke stemte og deretter bryter det ut en voldsom latter fra de to tullebukkene. Noen dager senere treffer jeg moren til kameraten (En kjent fotomodell) Det viste seg at hun hadde hørt på hele samtalen da ungene hadde satt på høytaleren og hun hadde hatt det fryktelig morsomt hun også, og synes visst at jeg var veldig søt da jeg la ut om min diare;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det var tøft gjort av jenta di og jeg synes dama kunne vært mer hyggelig da hun ba om unnskyldning. Apropo tulleringing. Sønnen min og kameraten hans ringte til meg for et par år siden og hadde satt på en taleboks. "Mannen" som pratet ville gjøre meg oppmerksom på at det var kommet kloakk i drikkevannet vårt og lurte på om jeg hadde hatt problemer med magen i det siste? Jeg gikk fem på. - Herregud er det sant? Jeg sitter her med et vannglass akkurat nå og jeg har hatt skikkelig diare i det siste og bla bla bla. - Ja akkurat ja, det var det jeg tenkte svarte "mannen" Jeg og "mannen" hadde en lengre samtale, inntil jeg begynte og forstå at noe ikke stemte og deretter bryter det ut en voldsom latter fra de to tullebukkene. Noen dager senere treffer jeg moren til kameraten (En kjent fotomodell) Det viste seg at hun hadde hørt på hele samtalen da ungene hadde satt på høytaleren og hun hadde hatt det fryktelig morsomt hun også, og synes visst at jeg var veldig søt da jeg la ut om min diare;-) *LOL* :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flott gjort av jenta di!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.